Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | OrdenacIón del Territorio | Código | 630G02057 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grado | 2º cuatrimestre |
Quinto | Optativa | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descripción general |
EL CONTENIDO DE LA ASIGNATURA DEL MÓDULO DE COMPLEMENTOS FORMATIVOS SE ORGANIZA MEDIANTE UNA SERIE DE TEMAS TEÓRICOS QUE OFRECEN UN CONOCIMIENTO DE LA ORDENACIÓN TERRITORIAL: EL PAISAJE Y SU DESCRIPCIÓN ANALÍTICA, EL PATRIMONIO DEL ESPACIO NATURAL Y SU PROTECCIÓN, LAS INTERVENCIONES EN EL PATRIMONIO CONSTRUIDO, LAS FIGURAS DE ORDENACIÓN EN SUS MÚLTIPLES ESCALAS Y LAS DIVERSAS HERRAMIENTAS URBANÍSTICAS DEL PLANEAMIENTO. LA COMPONENTE PRÁCTICA DE LA ASIGNATURA DESARROLLA, A LO LARGO DEL CURSO ACADÉMICO, UN ÚNICO EJERCICIO DE ESCALA TERRITORIAL MUNICIPAL Y/O SUPRAMUNICIPAL A TRAVÉS DE DIFERENTES FASES DE ELABORACIÓN: ANÁLISIS Y DIAGNÓSIS, PROYECTO Y ORDENACIÓN URBANÍSTICA. |
||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos _Non se modifican 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen _Sesión maxistral _Lecturas _Seminario *Metodoloxías docentes que se modifican _Los ejercicios contenidos en la metodología Obradoiro se incorporan en la metodología TRABALLOS TUTELADOS. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado _Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, resolver dúbidas, solicitar encontros virtuais e facer o seguimento dos traballos tutelados. _Moodle: Semanalmente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, a través dos que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. _Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da escola. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación TRABALLOS TUTELADOS (80%). En relación cos traballos tutelados valoraráse: - A adecuación metodolóxica das propostas de traballo. - A profundidade do contido. - O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas. - O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. - A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. - A presentación e a claridade da exposición. *Observacións de avaliación: A superación da materia implica no alumnado: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data e polo medio que se indique. Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que as referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. Así mismo a oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía _Non se modifican. Os materiais de traballo da materia están a disposición no MOODLE. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |