Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A5 |
Garantir que se observan as prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
A6 |
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
A7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B9 |
Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Management of maintenance and repair of electrical machines.
Management of the operation of the main and auxiliary machinery
Test management, fault detection, repair and maintenance of electrical equipment.
Management of safety practices at work.
Management of electronic power devices
Detect and define the cause of the malfunctions of the machines and repair them, at the management level.
Ensure that occupational safety practices are observed at the management level.
Start and stop the main propulsion machinery and the auxiliary machinery, including the corresponding systems, at the management level.
Operate electrical and electronic equipment, at the management level.
Operate the machine, control, monitor and evaluate its performance and capacity, at the management level. |
A1 A1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1 AJ1
|
B1 B1 B1 B1 B1
|
C1 C1 C1
|
|
AC2 AC5 AC6 AC7 AC8 AC14
|
BC2 BC4 BC5 BC7 BC9 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC1 CC3 CC6 CC8 CC9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Convertidores de energía eléctrica, directos e indirectos.
Componentes electrónicos de potencia. Selección
Plantas tipo de propulsión eléctrica naval.
PODs
Justificación técnico-económica. Campos de aplicación.
Nuevos diseños.
Gestión de una planta eléctrica propulsora naval. |
- Conversion of electric power using solid state switching elements. Types of converters. Losses in commutation and in conduction. Parameters of the output voltage. Harmonic components
- Selection of solid state components according to the ease of command, switching speed and power range.
- Analysis of the types of naval electric propulsion installations. Evolution. Current facilities in use. New constructions
- Azimuth propellers. Characteristics. Analysis of the different types by its drive motor and power range.
Propelling power. Study of the propulsive plant alternatives. Technical, economic and operational implications. Current trends depending on the type of vessel.
Developments of new propulsion engines.MS radial flow. Superconductivity. Fuel cells.
Management of a naval propulsive power plant. |
Piezas de Respeto
Prevención de riesgos laborales y protección ambiental. Evaluación de riesgos.
Dispositivos electrónicos de potencia, circuitos de control de potencia, circuitos rectificadores y convertidores. Aplicaciones. |
Marine electrotechnology, electronics,
power electronics, machines
automatic control and devices
security
Project characteristics of the
high voltage installations |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
ICT practicals |
A2 B2 B4 C3 |
5 |
1 |
6 |
Laboratory practice |
A2 A14 A6 A7 A8 A14 A63 A65 A66 A68 A70 A71 A72 A73 B2 B4 B5 B7 B9 B5 B7 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C3 C8 C1 C9 |
4 |
1 |
5 |
Problem solving |
B9 C6 |
4 |
1 |
5 |
Directed discussion |
A5 B2 B5 B7 C8 |
2 |
0 |
2 |
Oral presentation |
A2 A5 B5 |
97 |
1 |
98 |
Objective test |
B2 C3 C6 |
2 |
1 |
3 |
Workbook |
A5 |
1 |
1 |
2 |
Document analysis |
C8 |
4 |
1 |
5 |
Seminar |
B9 C3 C8 |
21 |
1 |
22 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
ICT practicals |
De acuerdo con el interés individual o del grupo |
Laboratory practice |
Complementarias a los realizadas en los cursos anteriores |
Problem solving |
Resolución razonada a los problemas propustos |
Directed discussion |
Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas. |
Oral presentation |
Exposición de los conceptos teóricos |
Objective test |
acorde a los conceptos a desarrollar |
Workbook |
De la amplia bibliografía proporcionada |
Document analysis |
De acuerdo con el contenido |
Seminar |
Incidiendo en aspectos de interés particular |
Personalized attention |
Methodologies
|
Seminar |
ICT practicals |
Laboratory practice |
Problem solving |
Directed discussion |
Oral presentation |
Objective test |
Workbook |
|
Description |
Prácticas a través de TIC de acuerdo con el interés individual o del grupo
Prácticas de laboratorio complementarias a los realizadas en los cursos anteriores
Solución de problemas Resolución razonada a los problemas propuestos
Discusión dirixida Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas.
Presentación oral Exposición de los conceptos teóricos
Proba obxectiva acorde a los conceptos a desarrollar
Lecturas De la amplia bibliografía proporcionada
Análise de fontes documentais De acuerdo con el contenido
Seminario Incidiendo en aspectos de interés particular
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Seminar |
B9 C3 C8 |
Seminario Incidiendo en aspectos de interés particular
|
5 |
ICT practicals |
A2 B2 B4 C3 |
Prácticas a través de TIC De acuerdo con el interés individual o del grupo
|
10 |
Laboratory practice |
A2 A14 A6 A7 A8 A14 A63 A65 A66 A68 A70 A71 A72 A73 B2 B4 B5 B7 B9 B5 B7 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C3 C8 C1 C9 |
Prácticas de laboratorio Complementarias a los realizadas en los cursos anteriores
|
5 |
Problem solving |
B9 C6 |
Solución de problemas Resolución razonada a los problemas propuestos
|
5 |
Directed discussion |
A5 B2 B5 B7 C8 |
Discusión dirixida Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas.
|
5 |
Oral presentation |
A2 A5 B5 |
Presentación oral: Exposición de los conceptos teóricos
|
5 |
Objective test |
B2 C3 C6 |
Proba obxectiva : acorde a los conceptos a desarrollar
|
60 |
Workbook |
A5 |
Lecturas De la amplia bibliografía proporcionada
|
5 |
|
Assessment comments |
Los porcentajes son solamente una primera aproximación.Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-III/2 del Código STCW, y recogido en el Sistema de Garantía de Calidad, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación.
Con la evaluación se trata de comprobar las competencias específicas A2-A5-A6-A7-A14 y las transversales tipo B: B2-B4-B5
Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1 e
A-III/3 del STCW, y recogidos en el Sistema de Garantía de Calidad, se tienen en cuenta por lo que el alumnado con reconocimiento de dedicación a
tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia, según establece la "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE
GRAO NA UDC ( Arts. 2.3; 3. b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017): Tera dereito a
presentarse a unha proba obxetiva con posibilidade de obtención do 100% nota.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Electrotechnology, Electrical Machinery and Electronic Systems for Vessels/631G02253 | / |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Complemento a las asignaturas previamente cursadas
Sería conveniente tener conocimientos de la hoja de cálculo Excel.
Se propondrá la elaboración de una aplicación simulando la evolución de parámetros según distintos modos de operación de una planta de propulsión eléctrica naval. |
|