Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Análise experimental e monitorización de estruturas | Código | 632514021 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | O obxectivo do curso é proporcionar aos estudantes os coñecementos básicos relacionados coa instrumentación e motorización de estruturas cunha aplicación específica no campo da enxeñaría civil. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non hai modificación nos contidos 2. Metodoloxías Metodoloxías docentes que se manteñen >Sesión maxistral: mantéñense adaptándose á situación de non presencialidad (ver metodoloxías docentes que se modifican). >Prácticas: mantéñense adaptándose á situación de non presencialidad (ver metodoloxías docentes que se modifican). Metodoloxías docentes que se modifican >Sesión maxistral: mantéñense utilizando a plataforma Teams. Grávanse as sesións. >Prácticas de laboratorio: mantéñense, pero realízanse vía plataforma Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Teams: Horario establecido na planificación presencial Teams: Titorías personalizadas a demanda dos estudante Moodle: Uso para proporcionar apuntamentos e dar información cando se require 4. Modificacines na avaliación Sen cambios. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |