Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
To recognize and respect human diversity and to understand that psychological explanations may vary across populations and contexts. |
A2 |
To identify the personal, psycho-social and / or educative factors that may put human health at risk. |
A3 |
Being able to elaborate a scientific report which involves defining a research problem, the hypotheses and variables, and defining the design, the sample and its method of selection, the tools for collecting data and their subsequent analysis and discussion. |
A4 |
Being able to achieve an adequate level of understanding of the recipient's demand in every situation or application context. |
A5 |
Being able to perform a psychological evaluation in the context of a scientific investigation. |
A6 |
Knowing how to specify the demand and the objectives of the case, and to collect the information depending on them. |
A7 |
Knowing to track on a case by choosing appropriate and realistic objectives. |
A12 |
To acquire a basic theoretical knowledge about the state of the art in the different areas involved in applied psychology. |
A13 |
Knowing and being able to use the different models, theories, methods and assessment and intervention techniques that are specific of the different areas of research in Applied Psychology, and developing a critical attitude typical of the scientific spirit. |
A19 |
Knowing and complying with the deontologic obligations of Applied Psychology. |
B1 |
Capacity for analysis and synthesis. |
B2 |
Capacity for organization and planning. |
B3 |
Teamwork. |
B5 |
Skills in interpersonal relations. |
B6 |
Critical thinking. |
B7 |
Ethical commitment. |
B8 |
Autonomous learning. |
B9 |
Initiative and enterprising spirit. |
B10 |
Motivation for quality. |
B12 |
Decision-making. |
C1 |
To express oneself, both orally and in writing, in the official languages of the autonomous region. |
C2 |
To dominate the expression and understanding of a spoken and written foreign language. |
C3 |
Using the basic tools of information and communication technologies (ICT) necessary for the exercise of the profession and for lifelong learning. |
C4 |
To develop for the exercise of an open, educated, critical, committed, democratic and supportive citizenship, capable of analyzing reality, diagnose problems, develop and deploy solutions based on knowledge and oriented to common good. |
C6 |
To critically assess the knowledge, technology and information available to solve the problems they face. |
C7 |
To assume as professionals and citizens the importance of lifelong learning. |
C8 |
Assessing the importance of research, innovation and technology development in the socio-economic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos |
AR1
|
|
|
Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas |
AR2
|
|
|
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
AR3
|
|
|
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación |
AR4
|
|
|
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
AR5
|
|
|
Saber como especificar a demanda e os obxectivos do caso, e en función deles, recoller a información. |
AR6
|
|
|
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
AR7
|
|
|
Adquirir un coñecemento teórico básico sobre o estado da arte nas diferentes áreas implicadas na psicoloxía aplicada. |
AR12
|
|
|
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico |
AR13
|
|
|
Coñecer e axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía Aplicada |
AR19
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
BR1
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
BR2
|
|
Traballo en equipo. |
|
BR3
|
|
Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
BR5
|
|
Razoamento crítico. |
|
BR6
|
|
Compromiso ético. |
|
BR7
|
|
Aprendizaxe autónoma. |
|
BR8
|
|
Iniciativa e espírito emprendedor |
|
BR9
|
|
Motivación pola calidade. |
|
BR10
|
|
Toma de decisións |
|
BR12
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
CC1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
CC2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CC3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CC4
|
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
CC6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CC7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. A promoción da saúde no contexto escolar
|
. |
2. Tipoloxía e prevalencia dos trastornos de saúde
|
. |
3. A adolescencia como poboación de risco en trastornos relacionados coa saúde
|
. |
4. Os programas preventivos e a súa eficacia
|
. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Student portfolio |
A1 A2 A6 B1 B5 B6 B7 C7 |
6 |
18 |
24 |
Supervised projects |
B2 B3 B8 B9 B10 B12 C1 C2 C3 C4 C6 C8 |
2 |
12 |
14 |
Guest lecture / keynote speech |
A19 A13 A12 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 |
13 |
22 |
35 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Student portfolio |
Carpeta física ou informatizada. ordenada por seccións debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral dos contidos fundamentais da materia. |
Personalized attention |
|
Description |
Los alumnos serán asesorados individualmente o en grupos reducidos sobre todos los trabajos realizados a lo largo del curso. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A19 A13 A12 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 |
Avalíase dentro das outras metodoloxías. |
0 |
Student portfolio |
A1 A2 A6 B1 B5 B6 B7 C7 |
Deberase entregar un dossier individual coas actividades prácticas realizadas con respecto á formación persoal do profesional ao longo do cuadrimestre. |
60 |
Supervised projects |
B2 B3 B8 B9 B10 B12 C1 C2 C3 C4 C6 C8 |
Os alumnos deseñarán, por equipos, un programa que teña por obxectivo promover a saúde dos adolescentes en contextos socioeducativos. |
40 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Coleman, J. ; Hendry, L.B. (2008). Adolescencia y salud. Manual Moderno. México
Oliva, A. (2015). Desarrollo positivo adolescentes. Sintesis
Toro, J. (2010). El adolescente en su mundo. Riesgos, problemas y trastornos. Pirámide
Breinbauer, C. (2008). Jóvenes, opciones y cambios. Promoción de conductas saludables en adolescentes. OPS. Washintong |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|