Datos Identificativos | 2020/21 | |||||
Asignatura (*) | Avaliación dos trastornos da linguaxe e audición desde a práctica clínica | Código | 652498021 | |||
Titulación | ||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 1.5 | ||
Idioma |
|
|||||
Modalidade docente | Non presencial | |||||
Prerrequisitos | ||||||
Departamento | Psicoloxía |
|||||
Coordinación | Correo electrónico | |||||
Profesorado | |
Correo electrónico | ||||
Web | ||||||
Descrición xeral | USAL: José Manuel Gorospe Arocena jmga@usal.es y Noelia Flores Robaina nrobaina@usal.es | |||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non hai 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas as descritas na guía *Metodoloxías docentes que se modifican Docencia virtual sincránica por Teams 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Email e Teams 4. Modificacións na avaliación Non hai. A avaliación farase online por cuestionario *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |