Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) O Proceso de Investigación nas Dificultades da Linguaxe: Orientacións para o TFM Código 652498046
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral USAL: Cristina Jenaro del Río crisje@usal.es
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteñense todas

*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía. As metodoloxías se desenvolverán de xeito virtual Teams e sincrónicas. Con apoio de studium

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams e correo electrónico en horario de titorías.

4. Modificacións na avaliación
Non hai ningunha modificación.

*Observacións de avaliación:

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
No hai ningunha modificación.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Al terminar la asignatura, el alumno habrá aprendido a: - Definir un problema de investigación. - Revisar la literatura a través de acceso a bases de datos - Formular la introducción y planteamiento de un problema. - Formular hipótesis u objetivos. - Determinar criterios de selección o de desarrollo de instrumentos de medida. - Conocer los criterios para la selección de participantes. - Denominar diferentes diseños de investigación. - Emplear diferentes procedimientos de análisis. - Utilizar las Normas APA. AP1
AP8
AP9
AP10
BP1
CP1

Contidos
Temas Subtemas
1. El método científico
1.2 Desarrollo de un proyecto de investigación
1.3 Selección y definición de un problema de investigación
1.3.1 Revisión de la literatura
1.4 Introducción y planteamiento del problema
1.5 Formulación de hipótesis u objetivos
1.6 Selección de instrumentos de medida
1.7 Selección de participantes
1.8 Selección del diseño de investigación
1.8.1 Diseño de investigación cuantitativo y análisis estadísticos
1.8.2 Investigación cualitativa
1.9 Selección de variables y de procedimientos de análisis
1.10 Especificación del procedimiento
1.11. Análisis y resultados
1.11.1. Estudio piloto
1.11.2 Principios éticos
1.12. Conclusiones y discusión
1.13 Referencias bibliográficas
1.13.1 Normas APA

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas a través de TIC B1 C1 25 0 25
Discusión dirixida A8 5 0 5
Lecturas A9 A10 5 0 5
Sesión maxistral A1 A8 A9 40 0 40
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas a través de TIC Implementación
Discusión dirixida Reflexión
Lecturas Análisis y discusión
Sesión maxistral Coceptualización

Atención personalizada
Metodoloxías
Discusión dirixida
Descrición
Discusión y reflexión guiada

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Sesión maxistral A1 A8 A9 Exposición de conceptual y reflexión 33
Prácticas a través de TIC B1 C1 implementación 33
Discusión dirixida A8 Análisis y reflexión 34
 
Observacións avaliación

Participación en y entrega de actividades de clase            33,3%

Participación en foros (actividades TIC)                          33,3%

Entrega
de documentos y realización de Test online 33,3%


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria

Pinto, M. (2004). Iniciación a la investigación (Disponible en: http://www.mariapinto.es/e-coms/ini_inves.htm)


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

El aprovechamiento de la clase es muy superior cuando se cuenta con un ordenador para uso personal por cada alumno



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías