Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Motivación en contextos educativos | Código | 652511203 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Psicoloxía |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Esta materia pretende proporcionar ao estudantado as ferramentas conceptuais e aplicadas necesarias para intervir nos procesos motivacionais propios do contexto educativo. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Os contidos non se modificarán xa que son enviados a través da plataforma a moodle aos alumnos ao longo do cuatrimestre. 2. Metodoloxías Para as actividades docentes síncronas manteranse, sempre que sexa posible, os horarios de clase establecidos na programación docente. Durante a docencia síncrona, gravaranse as sesións para poñelas a disposición do alumnado que teña problemas de conectividade ou de dispoñibilidade limitada de equipos informáticos. *Metodoloxías docentes que se manteñen Explicación por parte da profesora dos contidos mais relevantes do material proporcionado ao alumnado. Simplificaranse na medida do posible a impartición dos contidos da materia, seleccionando os fundamentais de cara a garantir a adquisición das competencias e resultados de aprendizaxe esenciais *Metodoloxías docentes que se modifican A explicación dos contidos e dos exemplos explicativos e aclaratorios desde contidos farase de maneira virtual. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Ferramenta: Teams Temporalización: * Horario de Titorías: tratarase de adaptar o horario ás necesidades do alumnado na medida do posible por parte do profesorado Ferramenta: Correo electrónico * Horario: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados 4. Modificacións na avaliación Metodoloxía Peso na cualificación Descrición - Análise de fontes documentais 60% (6 puntos) - Analises das diferente fontes documentais proporcionados polo profesorado + - Portafolios do alumno - Pequenas prácticas realizadas na clase sobre os contidos do temario e recollidas nun portafolio para entregar ao final do curso. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Exame (Sesiòn maxistral) 40% (4 puntos) - Proba de 30 preguntas tipo test con tres alternativas de resposta e onde só una é a correcta. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspenda a actividade presencial. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |