Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A34 |
E34: Describir situacións que suceden nun centro docente en relación coa súa dirección. |
A35 |
E35: Interpretar e analizar o modelo de dirección seguido nun centro docente. |
B2 |
CB7: Que o estudantado saiba aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B6 |
G1: Analizar, organizar, xestionar e interpretar a información e a toma de decisións. |
B7 |
G2: Facilitar a mediación, xestión e resolución de conflitos, fomentando a non violencia, a prevención da conflictividade e a convivencia. |
B8 |
G3: Liderar e fomentar o traballo en equipo. |
B9 |
G4: Xestionar o cambio e a innovación. |
B10 |
G5: Organizar, xestionar e coordinar un centro docente. |
B11 |
G6: Controlar e supervisar centros educativos. |
B12 |
G7: Motivar a equipos de profesionais da educación. |
B13 |
G8: Comunicar obxectivos e estratexias educativas. |
B14 |
G9: Dirixir estratexicamente: planificar, implementar e avaliar plans e proxectos dos centros educativos. |
B15 |
G10: Promover a formación do profesorado e a creación de redes de aprendizaxe colaborativo intra e interinstitucionais. |
B16 |
G11: Integrar coñecementos e perspectivas para exercer a función directiva de maneira informada, xusta, crítica, comprometida, democrática, distribuída e solidaria. |
B19 |
G14: Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos. |
B20 |
G15: Deseñar un proxecto de dirección. |
C1 |
T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
T3: Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercizo da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
T4: Desenvolverse para o exercizo dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e a perspectiva de xénero. |
C6 |
T6: Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 |
T7: Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
T8: Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
T9: Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer plazos e cumplilos. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ao terminar con éxito esta materia, o estudantado será capaz de:
·Apreciar o desenvolvemento da dirección nos centros docentes.
·Interpretar o sucedido no centro docente en relación coas diferentes materias do mestrado.
·Analizar o significado das experiencias da dirección dos centros docentes a nivel profesional.
·Relatar a súa experiencia nunha memoria.
|
AC34 AC35
|
BC2 BC3 BC4 BC6 BC7 BC8 BC9 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16 BC19 BC20
|
CC1 CC3 CC4 CC6 CC7 CC8 CC9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Os contidos que se abordarán nos diferentes destinos de prácticas estarán básica e intimamente relacionados coa dirección, xestión e innovación de institucións escolares e as labores inherentes a elas. |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Student portfolio |
A34 B2 B3 B4 B6 C1 C3 C4 C8 C9 |
0 |
34 |
34 |
Field trip |
A35 B20 B19 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 C6 C7 |
100 |
0 |
100 |
Workbook |
B6 B16 C8 |
0 |
4 |
4 |
Seminar |
A35 B3 B6 B16 C8 |
2 |
0 |
2 |
Document analysis |
A35 B3 B6 B16 C8 C4 |
0 |
10 |
10 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Student portfolio |
Consiste nunha memoria que o alumnado entregará contendo os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno no periodo de prácticas. |
Field trip |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc. |
Workbook |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Seminar |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Document analysis |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Student portfolio |
|
Description |
Cada alumno/a contará cunha persoa titora no centro de prácticas e outro/a na Facultade. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Student portfolio |
A34 B2 B3 B4 B6 C1 C3 C4 C8 C9 |
Consiste nunha memoria que o alumnado entregará contendo os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno no periodo de prácticas. |
60 |
Field trip |
A35 B20 B19 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 C6 C7 |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc. |
40 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|