Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A40 |
E40: Deseñar un proxecto de dirección/investigación nas liñas temáticas establecidas nas diferentes materias do mestrado. |
B1 |
CB6: Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, en moitas ocasións nun contexto de investigación. |
B3 |
CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10: Que o estudantado posúa as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
G1: Analizar, organizar, xestionar e interpretar a información e a toma de decisións. |
B9 |
G4: Xestionar o cambio e a innovación. |
B10 |
G5: Organizar, xestionar e coordinar un centro docente. |
B13 |
G8: Comunicar obxectivos e estratexias educativas. |
B14 |
G9: Dirixir estratexicamente: planificar, implementar e avaliar plans e proxectos dos centros educativos. |
B16 |
G11: Integrar coñecementos e perspectivas para exercer a función directiva de maneira informada, xusta, crítica, comprometida, democrática, distribuída e solidaria. |
B17 |
G12: Adquirir unha formación metodolóxica para realizar investigacións educativas. |
B18 |
G13: Establecer os descritores xerais que caracterizan unha investigación: seleccionar, elaborar, tratar e interpretar os datos, e presentar os resultados de acordo cos propósitos da investigación. |
B20 |
G15: Deseñar un proxecto de dirección. |
C1 |
T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
T2: Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma extranxeiro. |
C3 |
T3: Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercizo da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 |
T8: Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
T9: Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer plazos e cumplilos. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ao terminar con éxito esta materia, o estudantado será capaz de:
· Desenvolver as competencias do título.
· Deseñar un proxecto de dirección / investigar nas liñas establecidas nas diferentes materias do mestrado
|
AC40
|
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6 BC9 BC10 BC13 BC14 BC16 BC17 BC18 BC20
|
CC1 CC2 CC3 CC8 CC9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Liñas temáticas establecidas nas diferentes materias do mestrado:
|
- Organización e autonomía dos centros escolares.
- Convivencia escolar, mediación e resolución de conflitos.
- Liderado e dirección de centros escolares.
- Investigación cualitativa en educación.
- Investigación-acción e innovación.
- Investigación cuantitativa.
- Tratamento da información cualitativa e cuantitativa na investigación, dentro da xestión, avaliación e diagnóstico das institucións escolares.
- Avaliación de materiais curriculares.
- Xestión de calidade nos centros docentes, autonomía, transparencia e rendición de contas: plans de mellora.
- Tecnoloxías dixitais nos centros educativos.
- Escola e demáis axentes educativos: interaccións.
- A construcción histórica do sistema educativo: políticas educativas, reformas e dirección de centros.
- Formación docente e comunidades de aprendizaxe.
- Planificación estratéxica dos procesos na xestión de calidade: proxecto de dirección.
- Xestión de recursos humanos, económicos e administrativos.
- O proxecto de dirección no marco dos proxectos educativos de centro.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Seminar |
A40 B1 B3 B4 B16 B17 C8 C1 |
3 |
15 |
18 |
Speaking test |
A40 B3 B4 B6 B13 |
1 |
21 |
22 |
Supervised projects |
A40 B1 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B13 B14 B16 B17 B18 B20 C9 |
0 |
100 |
100 |
Workbook |
B1 B3 B5 B6 B16 B17 B18 C2 C3 |
0 |
10 |
10 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Seminar |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Speaking test |
Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas ou de certa amplitude, valorando a capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de elaboración e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Workbook |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Seminar |
Speaking test |
Supervised projects |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Speaking test |
A40 B3 B4 B6 B13 |
Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas ou de certa amplitude, valorando a capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de elaboración e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. |
30 |
Supervised projects |
A40 B1 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B13 B14 B16 B17 B18 B20 C9 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
70 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|