Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A2 |
Marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria. |
A14 |
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A16 |
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
A34 |
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
B2 |
Capacidade de análise e síntese. |
B4 |
Capacidade de xestión da información. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B12 |
Motivación para a calidade. |
B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Marco normativo regulador das relacións laborais.
|
A1
|
|
|
Marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria. |
A2
|
|
|
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A14
|
|
|
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
A16
|
|
|
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
A34
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B2
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
B4
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
Motivación para a calidade. |
|
B12
|
|
Aprendizaxe autónomo. |
|
B14
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I- Orixe e historia da Comunidades Europeas |
1.- As orixes. Os tratados constitutivos e as Comunidades Europeas. Institucións da Unión Europea. As fontes do dereito da Unión Europea.
2.- O dereito dos cidadáns de coñecer as fontes xurídicas a través de internet.
Sitios de internet relativos ós Códigos Europeos e Norteamericans de Traballo e Seguridade Social, de lexislación non codificada, de rexistros de Convenios Colectivos europeos e norteamericáns; repertorios comunitarios, europeos e norteamericáns para a localización da xurisprudencia.
|
II. Institucións |
3- Os servicios públicos de emprego e a Inspección de Traballo e a Seguridade Social en Europa e nos Estados Unidos.
4.- Xestión da Seguridad Social en Europa e nos Estados Unidos. O contencioso laboral e da Seguridad Social en Europa e nos Estados Unidos.
|
III. Dereitos, liberdades e principios |
5- A liberdade sindical , o dereito de participación dos traballadores na empresa, o dereito á negociación colectiva e o dereito á folga no ordenamento comunitario, nas lexislación e prácticas comunitarias e na lexislación dos Estados Unidos.
6.- O principio de estabilidade no emprego, condicións minimas de traballo e seguridade social , seguridade e saúde dos traballadores, protección dos traballadores ante situacións críticas da empresa, protección contra os despedimentos sen causa no ordenamento comunitario, nas lexislación e prácticas comunitarias e na lexislación dos Estados Unidos.
7.- Os accidentes de traballo "in itinere" no ordenamento comunitario, nas lexislación e prácticas comunitarias e na lexislación dos Estados Unidos.
8.- O principio de automaticidade das prestacións de Seguridade Social, o principio de respecto ós dereitos adquiridos en materia de Seguridade Social complementaria no ordenamento comunitario, nas lexislación e prácticas comunitarias e na lexislación dos Estados Unidos.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A1 A14 A16 A34 B4 C3 C1 |
2 |
0 |
2 |
Seminar |
B2 B4 B6 B12 B14 |
25 |
25 |
50 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A14 A16 A34 |
28 |
56 |
84 |
|
Personalized attention |
|
13.5 |
0 |
13.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
Written test used for the evaluation of learning, whose distinctive feature is the ability to determine if the answers are correct or not. It is a measuring instrument, rigorously developed, designed to measure knowledge, abilities, skills, performance, attitudes, intelligence, etc.. It applies both for diagnostic, formative and summative evaluation. The objective test may combine different types of questions: multiple choice, management, short answer, of discrimination, of complete and / or association. Also can build with a single type of any of these questions
|
Seminar |
Practical part of the contents exposed to the whole group in the master session, with key support in the use of Internet. It is a type class "seminar" for each class type "master session".
|
Guest lecture / keynote speech |
Oral presentation in English and Castelán, complemented by the use of media and the introduction of some questions to the students, in order to impart knowledge and facilitate learning. The master session is also known as "conference", "expository method" or "lecture". This last method is usually reserved for a special type of lesson taught by a teacher on special occasions, with a content which is an original drawing from the almost exclusive use of the word as a means of transmitting information to the audience |
Personalized attention |
Methodologies
|
Seminar |
Guest lecture / keynote speech |
Objective test |
|
Description |
Obviously, the teacher is available to each and every one of the students in the treatment and resolution of problems that may arise in relation to the topics discussed to these problems. in master sessions and seminaries, in order to channel more individually the solutions to these problems.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Seminar |
B2 B4 B6 B12 B14 |
Resolution of different practical cases proposed by teacher in the sessions and development a monographic work on a concrete subject to be determined by the teacher. |
50 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A14 A16 A34 |
Objective evaluation of attendance and active participation of students in sessions by different tools proposed by the teacher. |
10 |
Objective test |
A1 A14 A16 A34 B4 C3 C1 |
Examination of the theoretical content of the course, consisting of short development questions, to be solved by the student at a given time. |
40 |
|
Assessment comments |
It is essential to achieve 50% of the grade for each one of the
sections to evaluate to join the different methodologies in order to
obtain an average mark end. Failure to achieve the minimum required in
any of the methodologies, the student does not exceed the course. In
this case, the evaluation will consist suspended in the ordinary call
and may be reviewed at the July opportunity, where the evaluation
methodology will be a single objective test amounting to 100% of the
grade, both on theoretical and practical content of the program Alternatively,
students who can not make a regular monitoring of the subject, may
choose to examine 100% of its rating by an objective test end. Failure
to achieve 50% of total grade on that test, the assessment will consist
suspended in the ordinary call and may be reviewed at the July
opportunity, where the evaluation methodology will be a single objective
test amounting to 100% of qualification, versando both on theoretical
and practical content of the program.
|
Sources of information |
Basic
|
CRUZ VILLALÓN, J; PÉREZ DEL RÍO, T. (2000). UNA APROXIMACIÓN AL DERECHO SOCIAL COMUNITARIO. Tecnos
BIURRUN ABAD, F.J; MELÉNDEZ MORILLO-VELARDE, L; PÉREZ CAMPOS, A.I. (2002). CUESTIONES LABORALES DE DERECHO SOCIAL COMUNITARIO.. ARANZADI
J. MARTÍNEZ GIRÓN y A. ARUFE VARELA (2010). Fundamentos de Derecho comunitario y comparado, europeo y norteamericano, del Trabajo y de la Seguridad Social. A Coruña: Netbiblo |
Bibliografía básica Bibliografíads complementariasdsdfsdf
RECOMENDACIóNS |
Complementary
|
J. MARTÍNEZ GIRÓN y A. ARUFE VARELA (2011). Derecho Crítico del Trabajo. A Coruña: Netbiblo
J. MARTÍNEZ GIRÓN y A. ARUFE VARELA (2006). Derecho del Trabajo. A Coruña: Netbiblo |
In the Resource section,all the bibliography and recommended legislation,must be the last edition published |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Introduction to Law/660G01001 | Employment Law I /660G01011 | Employment Law II/660G01012 | Trade Union Law I /660G01013 | Trade Union Law II/660G01014 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Social Security Law I /660G01021 | Social Security Law II /660G01022 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
In the Resource section,all the bibliography and recommended legislation,must be the last edition published |
|