Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dirección e xestión de persoas. Capacidade para a dirección e a xestión de departamentos laborais de organizacións. |
A4 A14 A16 A18 A19 A24 A27 A31 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B14 B16
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Capacidade de representación técnica eámbito administrativo y procesal e defensa ante os tribunais en materia economica administrativa. Toma de decisións. Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
A1 A4 A10 A14 A16 A18 A19 A20 A23 A24 A27 A30 A31 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B14
|
C1 C3 C4 C5 C6
|
Traballo en equipos de caracter multidisciplinar; capacidade para colaborar desde o departamento laboral da organización co departamento económico-financiero-tributario para o deseño de estratexias a varios prazos. |
A1 A4 A10 A14 A16 A24 A27 A30 A31 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B13 B16
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7
|
Selecionar y xestionar información e documentación laboral. Asesoramento a organizacións sindicais, empresariais e do cuarto sector, así como a afiliados/membros. Aplicar os coñecementos á práctica e á realización dunha análise crítica de situacións y decisións a tomar polos diferentes axentes económicos no marco das RRLL. Capacidade de análise e síntese. |
A1 A4 A10 A14 A27 A31 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C3 C4 C5 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1. LEI XERAL TRIBUTARIA (LXT) I. |
1.1. Concepto e clases de ingresos públicos.
1.2. Imposto: concepto, elementos e clasificación.
|
TEMA 2. LEI XERAL TRIBUTARIA (LXT) II. |
2.1. Introducción ao sistema tributario español.
2.2. Tributos Estatais, Autonómicos e Locais.
|
TEMA 3. IMPOSTO SOBRE A RENDA DAS PERSOAS FISICAS (IRPF) I.
|
3.1. Aspectos xerais do imposto.
3.2. Definición, valoración e tributación dos diferentes tipos de renda.
3.3. Os réximes de determinación do rendemento neto.
3.4. Aspectos persoais do IRPF.
|
TEMA 4. IMPOSTO SOBRE A RENDA DAS PERSOAS FISICAS (IRPF) II |
4.1. Cálculo, liquidación e presentación. |
TEMA 5. IMPOSTO SOBRE O VALOR ENGADIDO (IVE).
|
5.1. Concepto e ámbito de aplicación.
5.2. Feito impoñible: entrega de bens e prestación de servizos.
5.3. Operacions non suxeitas e exentas.
5.4. Determinación da base impoñible: IVE soportado e IVE repercutido.
5.5. Tipos impositivos.
5.6. Adquisicións intracomunitarias.
5.7. A cuota., deduccións e devolucións.
|
TEMA 6. IMPOSTO SOBRE SOCIEDADES. |
6.1. Xustificación e estrutura.
6.2. A actividade económica, a contabilidade financeira e a relación co Imposto de Sociedades.
6.3. Determinación da Base Impoñible.
6.4. Exencións, bonificacións, tipos....
6.5. Cálculo, liquidación e presentación.
|
ANEXO. Fiscalidade, Empresa e Departamentos de RRHH e RRLL. |
A. Elementos e procesos de planificación fiscal.
B. Os plans de retribución flexible. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba de resposta breve |
A4 A30 B9 |
5 |
15 |
20 |
Sesión maxistral |
A1 A4 A10 A14 A16 A18 A19 A20 A23 A24 A27 A30 A31 A34 A35 B7 B8 B9 C3 C5 C6 |
21 |
24 |
45 |
Discusión dirixida |
A4 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B13 B16 C1 C2 C4 C7 |
5 |
2 |
7 |
Proba obxectiva |
A4 A30 B14 |
2 |
15 |
17 |
Solución de problemas |
A4 A30 B9 |
20 |
30 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba de resposta breve |
Para detectar o grado de comprensión das cuestións desenvolvidas no proceso de aprendizaxe. |
Sesión maxistral |
Desenvolvemento dos contidos por parte do profesor, con intervencións dos alumnos. |
Discusión dirixida |
Modalidade formativa orientada á aplicación dos aprendizaxes, combinando diferentes metodoloxías: exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc. |
Proba obxectiva |
Proba de coñecemento e aplicación con preguntas de diferentes deseños: desenvolvemento dun tema, resposta múltiple, ordenación, resposta breve, caso práctico, etc. |
Solución de problemas |
Resolución de cuestións prácticas en aplicación dos cooñecementos teóricos desenvolvidos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Proba de resposta breve |
Proba obxectiva |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Accións orientadas cara a resolución e aclaración das dúbidas, cuestión e prantexamentos do alumnado, en relación coa materia.
As adaptacións curriculares para estudiantes con discapacidade ou con necesidades educativas específicas serán pautadas poa Comisión de Docencia do centro, previo informe do PAT. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta breve |
A4 A30 B9 |
Asistencia y participación en clases presenciales. |
10 |
Proba obxectiva |
A4 A30 B14 |
Proba obxectiva teórico-práctica con preguntas tipo test e de resposta breve. |
40 |
Solución de problemas |
A4 A30 B9 |
Prácticas entregables semanalmente relacionadas coa exposición teórico-práctica do docente. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Para superar a asignatura é necesario acadar un mínimo de 50 puntos.
Como alternativa, aquel alumnado que non poida facer un normal seguemento da asignatura, por ter recoñecida a Dispensa de Docencia, poderá optar por examinarse nunha proba obxectiva durante os periodos de avaliación oficialmente establecidos; o valor de dita proba supón o 100% da calificación. De non acadar o 50% do total da calificación en dita proba, a materia constará como suspensa na convocatoria ordinaria e o alumnado poderá voltar a examinarse na segunda oportunidade (normalmente Xullo), donde a metodoloxía de evaliación será unha proba obxectiva por valor do 100% da calificación, versando sobre os contidos tanto teóricos como prácticos do programa da materia.
Todo o alumnado deberá explicitar ao profesor mediante mail, ou a través das fichas de estudiante (en caso de que se requiran) se teñen solicitado a dispensa e se esta se lles foi concedida, debendo consignar se a súa avaliación é continua ou mediante proba obxectiva final (DISPENSA).
O ALUMNADO NON PODE SER AVALIADO POR AVALIACIÓN CONTINUA E SIMULTÁNEAMENTE POR PROBA OBXECTIVA FINAL (DISPENSA)
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). . |
* Gabinete juridico CEF (2018). Fiscalidad de las personas jurídicas. CEF * Albi Ibáñez, E (2010). Sistema Fiscal Español, Tomos I y II . Ariel * Varios (2019). Todo Sociedades. CISS * Martinez Lopez, Rodado Ruiz, Delgado Rodriguez (2018). Introducción a la fiscalidad de la empresa. Ed. Universitaria R. Areces * AGENCIA TRIBUTARIA ESPAÑOLA. www.agenciatributaria.es - Manuales prácticos de IRPF, IS e IVA - Ley General Tributaria.
A bibliografía anterior, así como outra complementaria, atópase dispoñible na BIBLIOTECA VIRTUAL DO CENTRO á cal se pode acceder coas claves propias no link: http://www.erlac.es/es/estudiantes-acceso/ ou ben é de libre disposición, sobre todo na web da Axencia Tributaria Española |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Economía e Empresa/660G01007 | Contabilidade/660G01026 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Contabilidade/660G01026 | Dereito Administrativo/660G01028 |
|
Materias que continúan o temario |
Introdución ao Dereito/660G01001 |
|
Observacións |
Es importante la asistencia a clase dado el proceso continuo de evaluación. Por otro lado, la asistencia, la participación y la aportación serán evaluadas. |
|