Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A8 |
Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A28 |
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación. |
A33 |
Creatividade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñocer as nociones básicas sobre a comunicación e o seu papel na promoción turística, de xeito que poda afrontar os retos profesionais que se lle presenten cunha perspectiva máis ampla e completa.
|
A6 A8 A13 A33
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Utilizar as tecnoloxías da comunicación nos distintos ámbitos do sector turístico |
A24
|
|
C3
|
Manexar a linguaxe e as ferramentas básicas da comunicación. |
A28
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1- Introdución. |
1.1. Información e comunicación.
1.2. Códigos e canais.
|
2- Comunicación turística. |
2.1. Planificación da comunicación turística.
2.2. Estratexias de comunicación turística.
2.3. Tendencias e creatividade.
|
3- Comunicación impresa.
|
3.1. Orixe e evolución.
3.2. Tipografía, composición e retículas.
3.3. Xestión de gráficos, tintas e papel.
|
4- Comunicación audiovisual. |
4.1. Linguaxe audiovisual.
4.2. Preprodución: guion, storyboard e dirección artística.
4.3. Produción: realización de vídeo.
4.4. Postproducción: edición, efectos, grafismos.
|
5- Comunicación digital. |
5.1. Linguaxe multimedia.
5.2. Deseño e interactividade.
5.3. Redes sociais e novos medios.
|
6- Presentacións de proxectos. |
6.1. Comunicación oral e escrita
6.2. Proxectos online-offline.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
7 |
77 |
84 |
Obradoiro |
A6 A8 A13 A24 A28 B4 |
10 |
10 |
20 |
Sesión maxistral |
A13 A24 A28 C4 C5 C6 C7 C8 |
21 |
0 |
21 |
Proba obxectiva |
A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 |
3 |
21 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Elaboración e presentación dunha proposta dun novo concepto de produto turístico para un tipo de usuario definido.
Elaboración dun flyer, un spot promocional e páxina web para o devandito produto turístico.
Presentación do traballo por grupos (15 minutos) o último día de clase.
Modalidade Online: O traballo realizarase igualmente por grupos que se organizarán de xeito telemático. A presentación tamén será mediante plataforma Teams na data sinalada no documento Programa de Curso, colgado no Moodle da asignatura. |
Obradoiro |
Prácticas aplicadas como desenrolo da materia teórica e do traballo final.
Modalidade Online: Prácticas organizadas dende a plataforma Teams. |
Sesión maxistral |
Exposición da parte teórica da asignatura con Power Point e material audiovisual.
Modalidade Online: Dende a plataforma Teams. |
Proba obxectiva |
Examen teórico tipo test ou de respostas curtas
Proba obxectiva de coñecementos sobre a parte xeral da asignatura.
Modalidade Online: Dende a plataforma Moodle. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Obradoiro |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Titorías personalizadas (previa cita ao mail da profesora: victoria.de.leon@udc.es)
Traballo na aula para elaborar os exercicios propostos
Explicacións con Power Point e material audiovisual da parte teórica da asignatura |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
70% Parte práctica
Realizarse un traballo final con exposición oral o último día de curso.
Valorarase a orixinalidade, a viabilidade e o axuste dos obxetivos do proxecto ao público perseguido.
Cada grupo de trabalo terá 15 minutos para presentar o seu proxecto.
|
70 |
Proba obxectiva |
A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 |
Examen teórico tipo test e de respostas curtas
Proba obxectiva de coñecementos sobre a parte xeral da asignatura. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Modalidade Docente Online 40% evaluación a través do traballo online 60% evaluación co exame final (modo presencial) Plan de Continxencia no caso de Confinamento (Modalidade Docente Online) 40% evaluación a través do traballo online 60% evaluación co exame final (modo online) -------------------------------------------------------- En tódolos casos, é necesario aprobar ambas partes (examen teórico e práctica) para aprobar a totalidade da asignatura. As partes aprobadas gardanse nas sucesivas convocatorias. As faltas ortográficas ou mala redación dos traballos poden ser motivo de suspenso. Tódala información mais detallada sobre a asignatura (materia teórica, pliego de condicións dos traballos, datas de entrega, tutorías personalizadas, etc) colgarase en documentos PDFs no Moodle da asignatura.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
· Campo, Sara y Yagüe, M. Jesús: Publicidad y promoción en las empresas turísticas. Madrid, Editorial Síntesis, 2011. · Bergström, Bo: Tengo algo en el ojo. Técnicas esenciales de comunicación visual. Barcelona, Promopress, 2009. · Leslie, Jeremy: Nuevo diseño de revistas. Barcelona, Gustavo Gili, 2000. · Bordwell, David y Thompson, Kirstin: El arte cinematográfico. Una introducción. Barcelona, Paidós, 1995. · Millerson, Gerald: Técnicas de realización y producción en TV. Madrid, IORTV, 2001. · Nielsen, Jakob: Usabilidad, diseño de sitios web. Madrid, Prentice Hall, 2000. · Pring, Roger: www.tipografía: 300 diseños tipográficos para sitios web. Barcelona, Gustavo Gili, 2000. · Linch, Patrick J. y Horton, Sarah: Principios de diseño básicos para la creación de sitios web. Barcelona, GG, 2000. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Márketing Turístico/662G01016 | Comercialización de Produtos Turísticos/662G01031 | A Imaxen dos Produtos e Destinos Turísticos nos Medios de Comunicación/662G01046 |
|
|