Identifying Data | 2020/21 | ||||||
Subject (*) | Tourist Intermediation and Transport I | Code | 662G01013 | ||||
Study programme |
|
||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | |||
Language |
|
||||||
Teaching method | Hybrid | ||||||
Prerequisites | |||||||
Department | Humanidades |
||||||
Coordinador |
|
|
|||||
Lecturers |
|
|
|||||
Web | |||||||
General description | O obxectivo da materia é describir, detallar e coñecer os elementos principais da xestión de intermediación e distribución dos produtos e servizos turísticos nas axencias de viaxes, físicas e virtuais, tendo en conta o espazo no que se desenvolven na actualidade, as infraestruturas, o marco legal, as novas tecnoloxías e os procedementos operativos. | ||||||
Contingency plan |
1. MODIFICIACIÓNS NOS CONTIDOS: – Non se realizan cambios 2. METODOLOXÍAS 2.1. METODOLOXÍAS DOCENTES QUE SE MANTEÑEN: - Mantéñense os horarios segundo o calendario escolar de teóricas e seminarios facendo a exposición do contido da materia ó alumando a través dun powerpoint, que se colgará en moodle coa información ampliada para o seu posterior estudio/consulta. - Mantéñense as titorías de atención persoalizada levadas a cabo por subgrupos segundo o calendario escolar establecido. - Mantense a atención persoalizada ó alumando que así o solicite. 2.2. METODOLOXÍAS DOCENTES QUE SE MODIFICAN: - Nas teóricas e seminarios, faise a exposición do contido ó alumnado a través de powerpoint vía Microsoft Teams, que se colga en Moodle coa información ampliada para o seu posterior estudo/consulta. Cólgase material de apoio (vídeos a través de Microsoft Tams ou Moodle). - As titorías, levadas a cabo por subgrupos segundo o calendario escolar establecido realízanse vía Microsoft Teams. Cólgase material de apoio (vídeos a través de Microsoft Tems ou Moodle). - A atención persoalizada ó alumnado que así o solicite levarase a cabo mediante correo electrónico, Moodle ou Microsoft Teams. 3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSOALIZADA Ó ALUMNADO: Válidas para todo o alumando: a) Alumnado con dedicación completa b) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212) Empregarase O Correo electrónico, Moodle e Microsoft Teams segundo se detalla a continuación: - Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. - Microsoft Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo, para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. 4. MODIFICACIÓNS NA AVALIACIÓN: - O exame final: suprímese polo que non terá peso na calificación da asignatura; e a parte práctica pasa a ter un peso na cualificación da materia do 100%: Os traballos a realizar na guía docente inicial tiñan un peso do 50% e o exame final tiña un peso de outro 50%. En caso necesario ante unha nova situación de emerxencia o alumando non se someterá á avaliación do exame final e a parte de traballos pasará a ter un valor do 100% na calificación final da materia (a calificación máxima será de 10 puntos sobre 10, e calificación mínima para superar a materia será de 5 puntos sobre 10). A calificación final da materia obterase da suma das calificacións obtidas en cada un dos traballos, que pasarán a duplicar o valor máximo da calificación que incialmente se lles otorgara para alcanzar de este modo un total máximo de 10 puntos, en lugar dos 5 puntos máximo inicialmente previstos. Aclaración importante: Os traballos non presentados restan sobre a calificación dese traballo su misma puntuación máxima asignada). 4.1. OBSERVACIONS DA AVALIACION: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: - As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. - SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: - Elaboración e presentación dos traballos tutelados e análise de fontes documentais con presentación telemática daqueles indicados polo profesor (100%). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: - Elaboración e presentación dos traballos tutelados y análise de fontes documentais con presentación telemática daqueles indicados polo profesor (100%). - REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: a) Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. b) Obter unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 (ou equivalente) en la parte objeto de evaluación ( traballos tutelados e análise de foentes documentais con presentación telemática daqueles indicados polo profesor). c) Entregar os traballos tutelados e análise de fontes documentais con presentación telemática daqueles indicados polo profesor na data que se fixe. d) A 2ª oportunidade estará sometida ós mesmos criterios que a 1ª portunidade 5. MODIFICACIÓN DA BIBLIOGRAFÍA OU WEBGRAFÍA: - Non se realizarán cambios. Disporán de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |