Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Empregar a linguaxe especializada do turismo, facendo especial fincapé na hostalería.
Comprender as semellanzas e diferenzas entre o inglés e o español mediante a análise de ambas linguas.
Resolver dificultades gramaticais que poidan impedir unha comunicación efectiva.
Presenta información e expresa opinións oralmente.
Ler, comprender e usar o inglés académico.
Ler, comprender, resumir e responder preguntas de forma oral e por escrito sobre textos auténticos e complexos relacionados coa industria do turismo.
Distinguir e usar rexistros formais e informais.
Producir comunicacións relacionadas co mundo das empresas e do turismo dun nivel aceptable no mundo do traballo.
|
A1 A6 A13 A15 A16 A17
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Hotel branding |
Types of hotels: descriptions, locations, facilities and services, etc.
Current and future hotel trends
Language skills: speaking, listening, writing, reading and translation.
|
Effective business communications in the hotel and tourism industry
|
Customer service and guest satisfaction: responding to comments and complaints.
Written internal and external communications:
business plans and reports, stakeholder relations, customer relations.
1. Layout
2. Informal and formal language
3. Structure and organisation.
4. Communicative impact |
Running a tourism business |
1. Discussion of previous/future work experiences and/or internships.
2. Organising a hotel - talking about departments, employees, renovation, etc.
4. Discussion of workplace situations and work ethics issues.
Language skills: speaking reading and listening. |
Academic English |
An introduction to the language of academic English.
Writing an abstract in English.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 |
3 |
20 |
23 |
Lecturas |
A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 |
5 |
15 |
20 |
Discusión dirixida |
A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 |
6 |
0 |
6 |
Seminario |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 B2 B4 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
40 |
60 |
100 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Exercicios escritos e orais
Exame / proba final |
Lecturas |
Exercicios de comprensión de lectura oral e escrita de materiais turísticos auténticos e complexos baseados na comprensión e terminoloxía, síntese e paráfrasis. |
Discusión dirixida |
Debates na clase e exercicios orais |
Seminario |
Clases teóricas e exercicios prácticos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Discusión dirixida |
|
Descrición |
As clases teñen un enfoque interactivo claro e, neste senso, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro da plataforma Moodle, correo electrónico e chamadas e chats de Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 B2 B4 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Tarefas escritas para a avaliación continúa. Isto inclúe tanto traballos realizados nas aulas como o tempo durante o tempo de estudo autónomo. |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 |
Proba escrita consistente en calquera combinación das seguintes tarefas: comunicacións corporativas internas e externas, informes; textos para a comprensión lectora; resumos, redaccións; exercicios de uso do inglés. |
50 |
Discusión dirixida |
A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 |
Os alumnos presentarán un tema de discusión e debate co resto da clase. A través das preguntas e respostas avaliaranse as súas habilidades de comunicación e a súa capacidade para manter unha conversa.
Os estudantes que non superen a avaliación oral ou que desexen mellorar a súa nota poderán facer un exame oral final ao finalizar o cuadrimestre.
|
30 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar
esta materia, os alumnos deberán obter unha nota mínima de aprobado (50%) nas
TRES seccións de avaliación (proba escrita, avaliación oral e continua). A
asistencia considérase fundamental, xa que as competencias orales avaliaranse
ao longo do semestre e os estudantes poderán ter que presentar traballos
escritos realizados na clase. O mesmo método de avaliación aplicase a segunda
oportunidade. Polo tanto, os estudantes deberán presentar as tarefas que non completaron
ou entregaralos de novo no caso de ter
unha nota mínima de aprobado nesa sección. Os estudantes que non poidan cumprir
os requisitos de asistencia do 80% debido á exención de asistencia segundo o
establecido na normativa publicada pola Universidade da Coruña (Art. 3.be 4.5
Normas de aprobación, revisión e reclamación dos títulos, dous estudos de grao
e posgrao (art. 3 e 8b), deben facer todas as tarefas de avaliación continua
(20%), a proba final (50%) e un exame oral (30%).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
M. McCarthy (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge
P. Emmerson (2002). Business Grammar Builder. Macmillan
P.Strutt (2013). English for International Tourism Upper Intermediate. Pearson
P. Leggott (2010). LCCI English for Business Testbuilder. Macmillan
A.Pohl (2002). Professional English: Hotel and Catering. Penguin English Guides
C. Talcott (2007). Target Score. Cambridge Professional English
R. Walker (2009). Tourism 3 Oxford English for Careers. Oxford University Press
A. Rowe (2002). Travel and Tourism . Cambridge International Examinations |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006 | Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Inglés no Contorno Profesional/662G01045 |
|
Observacións |
Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con finses pecíficos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés. Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza econtinuidade ao longo do tempo.
|
|