Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Primeiro Idioma Moderno II: Inglés Código 662G01028
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
smoss@udc.es
sarah.moss@col.udc.es
Profesorado
Moss , Sarah
Correo electrónico
smoss@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está deseñado para proporcionar aos estudantes a terminoloxía e as habilidades lingüísticas necesarias para traballar en inglés na industria turística, centrada principalmente no sector hoteleiro. Forma parte do inglés con fins específicos no nivel C1 do Marco común europeo de referencia para as linguas.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non se modifican

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Clases prácticas nas que o alumno traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades comunicativas, tanto a nivel escrito como a nivel oral. Substitúese parcialmente a presencialidad por sesións realizadas a través da plataforma Teams. Ditas sesións gravaranse. - Seminario lecturas, exercicios e traballos para entregar, avaliables para a nota final
- Actividades orais que se realizarán ao longo do cuadrimestre para avaliar a habilidade comunicativa a nivel oral do alumno, mellorar a fluidez e a expresión espontánea


Metodoloxías docentes que se modifican- Elimínase a proba obxectiva escrita final, e substitúese por unha proba final, deseñada para que demostren a súa asimilación e consolidación dos contidos. Dito proba pode ser escrito ou oral, ou unha combinación de ambos. - Ademais das clases a través de Teams, facilitaranse aos alumnos materiais complementarios, tales como lecturas, exercicios de gramática, arquivos de audio, etc. a través do Campus Virtual. - As prácticas orais consistirá en sesións a través de Teams.






3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico; Foro de Moodle; Chat y llamadas de Teams.
4. Modificacións na avaliación:
Auméntase a avaliación final nun 10% e redúcese o peso da proba final nunha 10% Proba final: 40%; Oral 30%; Avaliación continua: 30%
*Observacións de avaliación:
Aplicaranse os mesmos criterios para a segunda oportunidade




5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifican

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A16 Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira.
A17 Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Empregar a linguaxe especializada do turismo, facendo especial fincapé na hostalería. Comprender as semellanzas e diferenzas entre o inglés e o español mediante a análise de ambas linguas. Resolver dificultades gramaticais que poidan impedir unha comunicación efectiva. Presenta información e expresa opinións oralmente. Ler, comprender e usar o inglés académico. Ler, comprender, resumir e responder preguntas de forma oral e por escrito sobre textos auténticos e complexos relacionados coa industria do turismo. Distinguir e usar rexistros formais e informais. Producir comunicacións relacionadas co mundo das empresas e do turismo dun nivel aceptable no mundo do traballo. A1
A6
A13
A15
A16
A17
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Hotel branding Types of hotels: descriptions, locations, facilities and services, etc.
Current and future hotel trends

Language skills: speaking, listening, writing, reading and translation.
Effective business communications in the hotel and tourism industry

Customer service and guest satisfaction: responding to comments and complaints.
Written internal and external communications:
business plans and reports, stakeholder relations, customer relations.
1. Layout
2. Informal and formal language
3. Structure and organisation.
4. Communicative impact
Running a tourism business 1. Discussion of previous/future work experiences and/or internships.
2. Organising a hotel - talking about departments, employees, renovation, etc.
4. Discussion of workplace situations and work ethics issues.
Language skills: speaking reading and listening.
Academic English An introduction to the language of academic English.
Writing an abstract in English.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Proba obxectiva A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 3 20 23
Lecturas A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 5 15 20
Discusión dirixida A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 6 0 6
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A17 B2 B4 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 40 60 100
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba obxectiva Exercicios escritos e orais
Exame / proba final
Lecturas Exercicios de comprensión de lectura oral e escrita de materiais turísticos auténticos e complexos baseados na comprensión e terminoloxía, síntese e paráfrasis.
Discusión dirixida Debates na clase e exercicios orais
Seminario Clases teóricas e exercicios prácticos

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Discusión dirixida
Descrición
As clases teñen un enfoque interactivo claro e, neste senso, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro da plataforma Moodle, correo electrónico e chamadas e chats de Teams.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A17 B2 B4 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 Tarefas escritas para a avaliación continúa. Isto inclúe tanto traballos realizados nas aulas como o tempo durante o tempo de estudo autónomo. 20
Proba obxectiva A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 Proba escrita consistente en calquera combinación das seguintes tarefas: comunicacións corporativas internas e externas, informes; textos para a comprensión lectora; resumos, redaccións; exercicios de uso do inglés. 50
Discusión dirixida A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 Os alumnos presentarán un tema de discusión e debate co resto da clase. A través das preguntas e respostas avaliaranse as súas habilidades de comunicación e a súa capacidade para manter unha conversa.
Os estudantes que non superen a avaliación oral ou que desexen mellorar a súa nota poderán facer un exame oral final ao finalizar o cuadrimestre.
30
 
Observacións avaliación

Para aprobar
esta materia, os alumnos deberán obter unha nota mínima de aprobado (50%) nas
TRES seccións de avaliación (proba escrita, avaliación oral e continua). A
asistencia considérase fundamental, xa que as competencias orales avaliaranse
ao longo do semestre e os estudantes poderán ter que presentar traballos
escritos realizados na clase. O mesmo método de avaliación aplicase a segunda
oportunidade. Polo tanto, os estudantes deberán presentar as tarefas que non completaron
ou entregaralos de novo  no caso de ter
unha nota mínima de aprobado nesa sección. Os estudantes que non poidan cumprir
os requisitos de asistencia do 80% debido á exención de asistencia segundo o
establecido na normativa publicada pola Universidade da Coruña (Art. 3.be 4.5
Normas de aprobación, revisión e reclamación dos títulos, dous estudos de grao
e posgrao (art. 3 e 8b), deben facer todas as tarefas de avaliación continua
(20%), a proba final (50%) e un exame oral (30%).


Fontes de información
Bibliografía básica M. McCarthy (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge
P. Emmerson (2002). Business Grammar Builder. Macmillan
P.Strutt (2013). English for International Tourism Upper Intermediate. Pearson
P. Leggott (2010). LCCI English for Business Testbuilder. Macmillan
A.Pohl (2002). Professional English: Hotel and Catering. Penguin English Guides
C. Talcott (2007). Target Score. Cambridge Professional English
R. Walker (2009). Tourism 3 Oxford English for Careers. Oxford University Press
A. Rowe (2002). Travel and Tourism . Cambridge International Examinations

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Idioma Moderno: Inglés/662G01006
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Inglés no Contorno Profesional/662G01045

Observacións

Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con finses pecíficos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés.

Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza econtinuidade ao longo do tempo.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías