Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Patrimonio Cultural y Museología | Código | 710521002 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||
Máster Oficial | 1º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Humanidades |
||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descripción general |
Asignatura que permite coñecer a evolución das distintas técnicas artísticas ao longo da Historia a través das súas realizacións máis sobranceiras, achegándose aos distintos materiais e aos seus métodos de traballo, conservación e difusión. Coñecer os antecedentes e historia da conservación e restauración das obras de arte até o século XX. Analizar o concepto actual de Ben Cultural e o de Museo |
||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos En principio non se modifican • Metodoloxías docentes que se manteñen As metodoloxías docentes se manteñen. • Metodoloxías docentes que se modifican Se hai que cambiar a modalidade de presencial a non presencial, cambia a sesión maxistral que ao non poder ser presencial se muda pola entrega ao alumnado dos temas e imaxes necesarias para o desenrolo da materia. Completando con vídeos explicativos e artigos en Pdf 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Moodle e coreo electrónico Poden poñerse en contacto ca profesora en calquera momento, non é preciso que usen só o horario fixado de tutorías e clases. 4. Modificacións na avaliación Traballos tutelados 40 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Os traballos basearánse en temas do programa e profundizarán a parte teórica Proba de ordenación 30 Proba onde se presenta unha serie de elementos ou datos que teñen que ordenarse segundo un criterio dado no enunciado (cronolóxico, lóxico, xeográfico, cuantitativo, cualitativo, etc.). Lecturas 10 Lectura e reflexión persoal sobre textos que la profesora entrega con los temas Tarefas interactivas 20 Búsqueda de información sobre obras de arte do programa que deben ser entregadas a través de moodle *Observacións de avaliación: Todo o material que realice o alumnado será entregado a través de plataforma moodle 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Terán que eliminarse monografías que nonse poidan conseguir, dando prioridade a artigos en pdf e recursos web. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |