Identifying Data 2020/21
Subject (*) Seminaries of Current Trends in Museums, Archives and Documentation Code 710521006
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Montero Fenollos, Juan Luis
E-mail
juan.fenollos@udc.es
Lecturers
Montero Fenollos, Juan Luis
E-mail
juan.fenollos@udc.es
Web
General description Seminarios: conferencias sobre aspectos relacionados cos museos, arquivos e bibliotecas do século XXI e saída/ s de campo de asistencia obrigatoria. Entrega dun traballo/resumen sobre cada sesión.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Lectura e reseña de dous libros sobre novas tendencias en museos, arquivos ou bibliotecas.

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Ningunha

*Metodoloxías docentes que se modifican

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Teams, Moodle e email.

4. Modificacións na avaliación:

*Observacións de avaliación: 50% cada reseña.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non.

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A3 CE3 – Saber manexar e aplicar as novas tecnoloxías no eido do patrimonio cultural e bibliográfico documental
A8 CE8 – Estar capacitado para a posta en valor e a difusión do patrimonio culturale bibliográfico documental
A10 CE10 – Estar capacitado para deseñar, xestionar e organizar exposicións permanentes e temporais
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
B1 CB6 – Posuir e comprender os coñecementos que acheguen una base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas a miúdo nun contexto de investigación
B5 CB10 – Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de se en gran medida autodirixido ou autónomo
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B9 CG5 – Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG6 – Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse
B12 CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C3 CT3 – Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
C5 CT5 – Capacidade de innovar
C9 CT10 – Incorporas as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, no análise de datos e a difusión e comunicación de resultados

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. AJ3
AJ8
AJ10
AJ13
AJ14
Conocer las últimas novedades en el sector de los museos, archivos y bibliotecas a nivel de gestión, conservación, difusión, exposición, etc. Aplicar estas novedades a la renovación del discurso en el ámbito del patrimonio cultural y bibliográfico-documental. BJ1
BJ5
BJ8
BJ9
BJ10
BJ12
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. BJ12
Materia muy vinculada a la búsqueda de los alumnos de prácticas extracurriculares como puesta en práctica de las capacidades tratadas en los seminarios. CJ3
CJ5
CJ9

Contents
Topic Sub-topic
Seminarios con conferencias sobre os museos, arquivos e bibliotecas actuais e saída/s de campo.

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Field trip A3 A8 A10 A13 C3 C5 C9 6 5 11
Seminar A3 A8 A10 A13 A14 B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 15 44 59
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Field trip Visitas a museos, arquivos e bibliotecas.
Seminar Conferencias sobre tendencias actuais.

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Description
Tutorías ordinarias de la materia.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Seminar A3 A8 A10 A13 A14 B1 B5 B8 B9 B10 B12 C3 C5 C9 Resumos dos seminarios e saída de campo. 100
 
Assessment comments
<p>Aqueles/as alumnos /as que teñan algún tipo de excepcionalidade para vir a clase legalmente concedida, que falen co/a pofesor/a á comezos de curso para establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes</p><p>Entrega de un traballo sobre cada un dos seminarios. Asistencia as tutorías.&nbsp;</p><p>Pode darse o caso de saídas de campo si o require o Seminario. A asistencia é obligatoria salvo ausencia xustificada.&nbsp;</p><table cellspacing="1" cellpadding="5" width="65%"><tbody><tr><td valign="middle" class="Verdana"><br /></td><td class="Verdana"><br /></td></tr></tbody></table>

Sources of information
Basic

bibliografía facilitada polos participantes nos seminarios.&nbsp;

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.