Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecemento da natureza da información e dos documentos, dos seus diversos modos de produción e do seu ciclo de xestión, dos aspectos legais e éticos do seu uso e transferencia, e das fontes principais de intormación en calquera soporte, e ao longo do tempo. |
A3 |
Coñecemento, comprensión e aplicación dos principios teóricos e metodolóxicos, e das técnicas para a creación e eutentificación, reunión, selección, organización, representación, preservación, recuperación, acceso, difusión e intercambio, e avaliación da información e dos recursos informáticos. |
A4 |
Coñecemento, comprensión e aplicación dos principios teóricos e metodolóxicos para o estudo, a análise, a avaliación e a mellora dos procesos de produción, transferencia e uso da información e da actividade científica. |
A5 |
Coñecemento e aplicación das tecnoloxías da información que se emplea nas unidades e servizos de información e nos procesos e transferencia da información. |
B6 |
Capacidade de análise e de sintese aplicaa á xestión e organización da información |
B7 |
Capacidade da xestión da información relevante |
B8 |
Capacidade deuso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información |
B9 |
Habilidades no uso de software xenérico |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C5 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas a os que deben de enfrontarse |
C6 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida |
C7 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C8 |
Aprender a aprender |
C9 |
Resolver problemas de forma efectiva |
C10 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
C11 |
Traballar de xeito autónomo con iniciativa |
C12 |
Traballar de xeito colaborativo |
C13 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
C14 |
Comunicarse de xeito efectivo nun contorno de traballo |
C15 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio |
C16 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares |
C18 |
Capacidade para a adaptación a cambios no contorno |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Deseñar recursos de información facendo uso das tecnoloxías web, cunha axeitada organización da información que permita a adecuación dos recursos ás necesidades dos usuarios. |
A1 A3 A4 A5
|
B6 B7 B8 B9
|
C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C18
|
Coñecer as capacidades proporcionadas polas tecnoloxías web. |
A1 A3 A4 A5
|
B6 B7 B8 B9
|
C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C18
|
Coñecer arquitecturas, técnicas e recomendacións de deseño, organización e presentación de sitios web, facendo especial énfase no concepto de usabilidade. |
A1 A3 A4 A5
|
B6 B7 B8 B9
|
C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C18
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución |
Conceptos básicos de informática necesarios para entender o resto dos contidos da asignatura. |
Fundamentos. Tecnoloxías. |
A linguaxe HTML.
Follas de estilos CSS. |
Deseño de sitios web |
O proceso de deseño web.
Organización e exploración de sitios web.
Elementos para o deseño.
Principios básicos de deseño.
Accesibilidade web. |
Conceptos avanzados |
Ferramentas de publicación: xestores de contidos, wikis e blogs.
HTML dinámico.
Aplicacións web.
Plugins.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A3 B6 B7 B8 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 |
21 |
0 |
21 |
Traballos tutelados |
A1 A3 A4 A5 B6 B7 B8 B9 C2 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C18 |
11 |
80 |
91 |
Prácticas a través de TIC |
A1 A3 A4 A5 B6 B7 B8 C4 C5 C6 C9 C10 C11 C13 C14 C15 |
10 |
25 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición, por parte dos docentes, de contidos nunha aula convencional, incluíndo demostracións do uso de ferramentas TIC |
Traballos tutelados |
Realización de traballos, individualmente ou en grupo, baixo a supervisión dos docentes |
Prácticas a través de TIC |
Presentación aos alumnos de casos reais que deben resolverse empregando os coñecementos impartidos na materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
Se estima que entre o alumnado haberá diferencias notables tanto en canto á sua familiariación con conceptos e termos informáticos, como en canta ás habilidades para o manexo de ferramentas informáticas. Por iso, prevese desenvolver unha atención personalizada para as prácticas a través de TIC e para os traballos tutelados. A atención personalizada desenvolverase de forma individual mediante a realización de titorías mediante ferramentas informáticas e Internet (correo electrónico, Moodle o Teams). |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A3 A4 A5 B6 B7 B8 B9 C2 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C18 |
Avaliarase a adecuación ás pautas marcadas (contido e presentación), a aplicación dos coñecementos adquiridos, a coherencia entre a proposta e o seu desenvolvemento, as iniciativas, a resolución de problemas, fontes e bibliografía utilizada, e a entrega do traballo no prazo establecido.
Realizarase unha presentación oral do traballo que tamén se terá en conta na avaliación. |
80 |
Prácticas a través de TIC |
A1 A3 A4 A5 B6 B7 B8 C4 C5 C6 C9 C10 C11 C13 C14 C15 |
Avaliarase a solución aplicada polos estudantes ao problema proposto e a interacción entre os membros do grupo |
20 |
|
Observacións avaliación |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE
Para aprobar a materia é obligatorio:
- Unha NOTA MÍNIMA de 4 (sobre 8) nos traballos tutelados.
De non obter a nota mínima nos traballos tutelados, a nota máxima global da materia non será superior a un 4,5.
Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non presente os traballos tutelados.
SEGUNDA OPORTUNIDADE
Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. A recuperación de cada unha das partes farase da seguinte forma:
- Traballos tutelados (100% da nota final): realización e presentación nas mesmas condicións que na primeira oportunidade, permite recuperar nota das prácticas a través de TIC.
Os/as estudantes que non acaden a nota mínima nos traballos tutelados na primeira oportunidade deberán recuperalos obligatoriamente na segunda oportunidade para aprobar a materia.
Para aprobar a materia na segunda oportunidade é obligatorio obter unha nota mínima de 5 sobre 10 no traballo tutelado.
Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación do traballo tutelado.
DISPENSA ACADÉMICA
Dado que a asistencia ás sesións presenciais non é obligatoria, aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases terán as mesmas condicións que o resto do alumnado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Zeldman, J. (2003). Diseño con estándares web. Anaya Multimedia
Powell, T. (2001). Diseño de sitios web. Osborne McGraw-Hill |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Informática Aplicada/710G02004 | Informática Documental/710G02015 | Bases de Datos Documentais/710G02025 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Bibliotecas Dixitais/710G02036 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|