Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Desenvolver destrezas para as relacións interpersoais e a interactuación con axentes do contorno e interno (clientes, provedores, medios, colaboradores...). |
A9 |
Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc.... |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os conceptos básicos da xestión da cadea de subministro. |
A3 A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C3 C7 C8 C9
|
Coñecer a cadea de subministro da moda. |
A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C3 C7 C8 C9
|
Saber resolver problemas da xestión da cadea de subministro. |
A3 A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C3 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Xestión da Cadea de Subministro. |
Introdución: operacións, cadea de subministro e loxística.
Estratexia da cadea de subministro.
Deseño da cadea de subministro.
Indicadores de rendemento. |
Cadea de subministro da moda. |
As cadeas de suministro de moda mundiais.
Materiais.
Desenvolvemento de productos de moda.
Procesos.
Tecnoloxías.
|
Previsión e planificación da demanda. |
Conceptos básicos.
Previsións a curto e longo prazo.
Tendencia e estacionalidade.
Previsión da demanda para novos produtos.
Previsión da demanda para produtos de moda. |
Aprovisionamento. |
Fontes de aprovisionamento.
Selección de provedores.
Métodos de aprovisionamento.
Procesos de aprovisionamento.
Contratos de subministro.
Indicadores de rendemento. |
Ordes de compra |
Cantidade Económica de Pedido.
O modelo 'newsvendor' aplicado aos productos de moda.
Indicadores de rendemento.
Coordinación da cadea de suministro.
O 'efecto látego' |
Planificación de requirimentos de material. |
Niveis de planificación.
Plan mestre de producción.
Lista de materiais.
A metodoloxía MRP.
Tamaño de lote.
ERP. |
Distribución. |
A rede de distribución.
O transporte.
Costes loxísticos.
Indicadores de rendemento. |
Manexo de materiais e almacenaxe. |
Almacéns e sistemas de almacenaxe.
Equipos de manipulación
Sistemas de transporte interno para produtos textís.
Clasificadores.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C2 C8 C9 |
6.5 |
12.5 |
19 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
16 |
36 |
52 |
Traballos tutelados |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
1 |
49 |
50 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C8 C9 |
0 |
25 |
25 |
Seminario |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 C7 C8 C9 |
3 |
0 |
3 |
Estudo de casos |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
3 |
30.5 |
33.5 |
Discusión dirixida |
B1 B2 B3 B4 B9 C2 |
2 |
4 |
6 |
Foro virtual |
B2 B4 B5 C2 |
0 |
5 |
5 |
Sesión maxistral |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
31.5 |
0 |
31.5 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Resolución de problemas na clase. |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de problemas prácticos mediante ordenador. |
Traballos tutelados |
Traballo a realizar en grupo a proposta do profesorado. |
Proba mixta |
Examen parcial e final da materia. |
Seminario |
Seminario sobre un tema da materia. |
Estudo de casos |
Resolución individual ou en grupo de casos propostos polo profesorado. |
Discusión dirixida |
Mediante esta dinámica abordaránse diferentes temáticas enfocadas a que o alumnado reflexione sobre diferentes aspectos da materia e adopte unha posición crítica. |
Foro virtual |
Foro que o alumnado poderá empregar para formular preguntas e resolver dúbidas; así como para propoñer debates ou compartir información de interese no marco desta materia. |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos conceptos teóricos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba mixta |
Estudo de casos |
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
A atención personalizada farase en horario de titorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
Avaliación do traballo en grupo proposto polo profesorado. |
20 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C8 C9 |
Examen parcial (15%) e examen final (15%) dos contidos da materia.
O exame parcial terá un carácter voluntario, polo que o alumnado que decida non presentarse a este, deberá presentarse ao exame final, que terá un peso do 30% na nota final da materia. Igual condición rexe para o alumnado que suspenda o exame parcial. |
30 |
Estudo de casos |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C3 C7 C8 C9 |
Avaliación dos casos propostos polo profesorado para a súa resolución individual ou en grupo. |
10 |
Sesión maxistral |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
Valorarase a asistencia e participación activas nas sesións maxistrais e nas actividades realizadas nas sesións interactivas (por exemplo, participación en debates ou discusións dirixidas na aula, resolución de actividades e prácticas a través de TICs, resposta a preguntas formuladas...). |
10 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 B1 B2 B3 B5 B8 B9 C3 C8 C9 |
A finais do curso, o alumnado deberá completar unha práctica/exame que cubrirá diferentes aspectos das prácticas a través de TIC realizadas na aula.
|
30 |
|
Observacións avaliación |
Criterios de avaliación Para poder aprobar a materia será preciso obter unha nota mínima de 3,5 puntos sobre 10 na parte de proba mixta, nas prácticas a través de TIC e no traballo tutelado. En caso de non cumprirse este requisito, a cualificación será de "Suspenso", aínda cando a nota media de todas as actividades a avaliar outorgase unha nota igual ou superior a 5 puntos sobre 10. Será requisito indispensable para ser avaliado/a a asistencia regular, con participación activa e aproveitamento, ás sesións presenciais (e/ou non presenciais, se fose o caso) e aos diferentes seminarios organizados. Con respecto á cualificación de "Non presentado", so serán cualificadas con "Non Presentado" as persoas que se presentaron a actividades que en conxunto supoñan menos do 20% da nota final, con independencia da nota acadada nestas actividades. Os criterios de avaliación indicados serán válidos tanto na primeira como na segunda oportunidade de avaliación. O alumnado que supere unha parte da materia mediante unha proba mixta (exame parcial), a nota obtida so terá validez durante o curso actual. Se un/a alumno/a que ten liberada unha parte da materia non consegue aprobar a materia no seu conxunto nas datas oficiais dos exames da avaliación ordinaria e extraordinaria, a súa cualificación final será de suspenso, e terá que repetir toda a materia nos seguintes cursos académicos. Se houbese alumnado que queira presentarse á convocatoria adiantada de decembro, para superar esta materia aplicaránselle os mesmos criterios que na segunda oportunidade. Información adicional O comportamento fraudulento en cualquera dos apartados sometidos a valoración suporá a calificación de "Suspenso (0)" na avaliación final. Está prohibido acceder á aula na que se desenvolvan as distintas probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información (móbiles, reloxos intelixentes...). Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá comunicar ao inicio do curso a súa situación á profesora da materia, á fin de establecer un plan e calendario de traballo. O sistema de avaliación será o seguinte: proba mixta (30%), prácticas a través de TIC (30%), traballos tutelados (20%) e estudo de casos (20%). O traballo tutelado deberá realizarse en grupo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ballou, R.H. (2004). Business Logistics Management. Pearson
Londrigan, M.P. (2018). Fashion Supply Chain Management. Bloomsbury Publishing Inc
Nayak, R., Padhye, R. (2015). Garment Manufacturing Technology. Woodhead Publishing
Bureau veritas formación (2011). Logística Integral. FC EDITORIAL
Verma, R., Boyer, K.K. (2010). Operations & Supply Chain Management. World class theory and practice.. South-Western CENGAGE Learning
Collier, D.A., Evans, J.R. (2011). Operations Management. South-Western CENGAGE Learning
Monczka, R.M., Handfield, R.B. (2015). Purchasing and Supply Chain Management. South-Western CENGAGE Learning
Quayle, M. (2006). Purchasing and Supply Chain Management: Strategies and Realities. Hershey: IGI Global [Base de datos EBSCO] |
O profesorado da materia
poderá proporcionar bibliografía adicional en cada un dos temas. |
Bibliografía complementaria
|
Sridhar Tayur, Ram Ganeshan & Michael Magazine (1999). Quantitative Models for Supply Chain Management. Kluwer Academic Publishers |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda II: Xestión de Operacións/710G03017 | Xestión da Cadea de Subministración de Moda III: Loxística e Transporte/710G03019 |
|
Observacións |
Recoméndase a revisión e seguimento do curso da materia en Moodle,
onde se compartirán os materiais empregados na aula e se informará das actividades a realizar.
Dada a imposibilidade de usar as aulas de informática durante as sesións interactivas por mor das restriccións de aforo impostas pola COVID-19, o alumnado da materia deberá asistir ás clases interactivas con ordenador portátil ou tableta electrónica, para así poder realizar as actividades previstas.
Para cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e socialmente” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", fomentarase, na medida do posible, que a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia sexa en formato virtual e/ou soporte informático, a través de Moodle e sen necesidade de imprimilos; e de non ser posible, recoméndase a impresión en
papel reciclado, a dobre cara e evitando o uso de materiais plásticos. |
|