Identifying Data 2020/21
Subject (*) Character Modeling I. Materials Code 730529036
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
Second Optional 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Davite Aguiar, Fátima
E-mail
fatima.davite@udc.es
Lecturers
Davite Aguiar, Fátima
E-mail
fatima.davite@udc.es
Web
General description Creación da textura e aplicación do material á xeometría dos personaxes.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos:
Non houbo cambios nos contidos

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Portafolios do alumno: Traballo final.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Sesión maxistral: Clase maxistral online na que o profesorado mostrará un exemplo práctico no que aplicará os contidos teórico-prácticos expostos na sesión.
Obradoiro: Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes expostos a través da clase maxistral online, no que o alumnado desenvolverá de forma autónoma as tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico.

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Teams Mecanismo que se utiliza para atender as titorias: uso libre, previo aviso a través do correo electrónico. Uso para as sesións semanais online síncronas.
Streams: Mecanismo a través do cal se comparten os vídeos das clases online síncronas. Ou algún video-titorial para complementar as clases Moodle Foro de dudas: uso libre, mecanismo a través do cal se comparten os contidos teóricos, mecanismo a través do cal o alumnado entrega as tarefas .

4. Modificacións na avaliación:
Entrega do traballo final un 100%, *Observacións de avaliación : Durante as clases síncronas dase feedback persoal ao alumno xa que o traballo final pode realizarse en partes máis pequenas revisables, para posteriomente facer as modificacións convintes para a súa entrega final nas datas plantexadas no calendario de exámen. Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos, entrega do traballo final

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non se realizaron cambios

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A17 CE17 - Analizar e interpretar as formas, aspectos e movementos a partir do mundo real ou da arte conceptual para recrear os elementos necesarios dun videoxogo
A37 CE37 - Crear personaxes animados coa personalidade e comportamento definidos a partir do deseño dun videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B7 CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos
B8 CG3 - Coñecementos informáticos, en especial os relativos ao uso de tecnoloxías e programas de última xeración no campo de estudo
B10 CG5 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas con que deben enfrontarse
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C5 CT5 - Asunción da importancia da aprendizaxe ao longo da vida e capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
O alumno será capaz de crear, a partir do model sheet, o aspecto final dun personaxe dentro dun motor de videoxogos. AJ17
AJ37
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ7
BJ8
BJ10
BJ11
CJ2
CJ4
CJ5
CJ6
CJ8

Contents
Topic Sub-topic
Introdución Tipos de superficies. Conceptos e ferramentas básicas para crear materiais.
Texturizado

Texturizado de personaxes: pel, roupa, pelo e ollos.
Materiais Materiais para personaxes: pel, roupa, pelo e ollos.

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A17 B3 B4 B10 C5 8 8 16
Mixed objective/subjective test B1 B4 C4 1.5 0 1.5
Practical test: B1 B7 B8 C4 C6 2 0 2
Student portfolio A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 0 30 30
Workshop A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 8 16 24
 
Personalized attention 1.5 0 1.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Mixed objective/subjective test Exame teórico
Practical test: Exame práctico
Student portfolio Traballo final
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Student portfolio
Description
As titorías complementarán os talleres e as clases teóricas, para resolver de forma individual ou en pequenos grupos as dúbidas ou dificultades que xurdan durante o estudo e o traballo non presencial dos alumnos.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Workshop A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 Exercicios prácticos 25
Student portfolio A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 Traballo final 25
Mixed objective/subjective test B1 B4 C4 Exame teórico 25
Practical test: B1 B7 B8 C4 C6 Exame teórico 25
 
Assessment comments

A avaliación da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final ( portfolio,  showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota total.

As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.

Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos.

O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar os exames práctico e teórico e entregar o traballo final nas datas establecidas.  Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos  xuntos o mesmo día da entrega do traballo final.


Sources of information
Basic Wolfe, Art (2014). El arte de la fotografía . Madrid : Anaya Multimedia
Josef Albers (). Interacción del color .
Birn, Jeremy. (2014). lighting and rendering.
Bacher, Hans P. (2018). Vision : Color and Composition for Film. London : Laurence King

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Character Modeling I. Geometry/730529035
3D Modeling and Animation for Video Games II/730529016
3D Modeling and Animation for Video Games I/730529006
Concept Art I. Characters/730529007

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":

 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:  

          1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.   

          1.2.  Realizarase  a  través  de  Moodle,  en  formato  dixital  sen  necesidade  de  imprimilos  

          1.3. De se realizar en papel:  

                    Non se empregarán plásticos.  

                    Realizaranse impresións a dobre cara.  

                    Empregarase papel reciclado.  

                    Evitarase a impresión de borradores.  

2. Débese  facer  un  uso  sostible  dos  recursos  e  a  prevención  de  impactos  negativos  sobre o medio natural.  

3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da  sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais.  

4.  Segundo  se  recolle  nas  distintas  normativas  de  aplicación  para  a  docencia  universitaria  deberase  incorporar  a  perspectiva  de  xénero  nesta  materia  (usarase  linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase  a intervención en clase de alumnos e alumnas…).  

5. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na  contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.  

6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse  accións e medidas para corrixilas.  

7.  Facilitarase  a  plena  integración  do  alumnado  que  por  razón  físicas,  sensoriais,  psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario  e proveitoso á vida universitaria. 



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.