Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A24 |
TEM5 - Coñecementos e capacidade para o cálculo e deseño de estruturas e construcións industriais. |
B2 |
CB02 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
CB03 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B5 |
CB05 - Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
B3 - Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambigüidades |
B7 |
B5 - Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
B9 |
B8 - Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento |
C1 |
C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C3 |
C5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C4 |
C6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C5 |
C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C6 |
C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Cálculo e deseño de estructuras e construccións industriais |
A24
|
B2 B3 B5 B6 B7 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación |
Análisis de estructuras mediante ordenador
Normativa Estrutural |
Tema 1: INTRODUCCIÓN A O DESEÑO DE ESTRUCTURAS. |
2.1.- Introducción á normativa de Accións.
2.2.- Introducción á normativa de Estructuras Metálicas.
2.3.- Resolución de casos prácticos |
Tema 2: DESEÑO E CÁLCULO DE ESTRUCTURAS MEDIANTE ORDENADOR. |
1.1.- Deseño e análise de estructuras mediante ordenador.
1.2.-Resolución de casos prácticos. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
24 |
45 |
69 |
Problem solving |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
12 |
22 |
ICT practicals |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
12 |
22 |
Supervised projects |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
15 |
25 |
Mixed objective/subjective test |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
4 |
6 |
10 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor establecerá as liñas xeráis a seguir polos alumnos, e dará orientacións precisas do traballo a desenrrolar. |
Problem solving |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados. |
ICT practicals |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos. |
Supervised projects |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos e outras técnicas de análise. |
Mixed objective/subjective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación do aprendizaxe |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
A elaboración dos traballos tutelados levarase a cabo có apoyo do profesor, que guiará ao alumno e aclarará as súas dúbidas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Os traballos tutelados resoltos de xeito individual ou colectivo, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. Serán levados a cabo nas horas asignadas para tal fin, e o profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal.
A nota obtida nos traballos tutelados sumarase á obtida na proba mixta, sempre e cando o/a alumno/a acade nesta proba mixta unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7.
Para poder presentar os traballos tutelados será preciso asistir ás clases, salvo causa debidamente xustificada, con unha asistencia igual ou superior a o 80%.
A nota dos traballos tutelados conservase para a convocatoria de xullo correspondente á segunda oportunidade. Aqueles alumnos que non entregaran os traballos tutelados na primeira oportunidade non terán oportunidade de facelo na segunda, e polo tanto a nota final estará constituida únicamente pola nota da proba mixta. |
30 |
Mixed objective/subjective test |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Esta proba consiste nun exame onde o alumno resolverá os problemas plantexados polo profesor.
É preciso acadar unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7 nesta proba mixta para poder sumar a nota obtida nos traballos tutelados.
|
70 |
|
Assessment comments |
Os traballos tutelados resoltos de xeito individual ou colectivo, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. O profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal.
A nota obtida nos traballos tutelados sumarase á obtida na proba mixta, sempre e cando o/a alumno/a acade nesta proba mixta unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7. Para poder presentar os traballos tutelados será preciso asistir ás clases, salvo causa debidamente xustificada, con unha asistencia igual ou superior a o 80%.
A nota dos traballos tutelados conservase para a convocatoria de xullo correspondente á segunda oportunidade. Aqueles alumnos que non entregaran os traballos tutelados na primeira oportunidade non terán oportunidade de facelo na segunda, e polo tanto a nota final estará constituida únicamente pola nota da proba mixta.
|
Sources of information |
Basic
|
(). Apuntes de la asignatura.
(). Documento Básico SE-AE.
(). EC3.
(). Instrucción de acero estructural EAE . Ministerio de Fomento |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Calculus /730G03001 | Computting/730G03004 | Linear Algebra/730G03006 | Strength of Materials/730G03013 | Strength of Materials II/730G03027 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Steel Structures/730G03035 | Theory of Structures II/730G03036 | Concrete Structures/730G03037 | Theory of Vibration/730G03040 |
|
Other comments |
<p>&nbsp;Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible e cumplir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable y sustentable ambiental y social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p>Débese de facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.</p> |
|