Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A20 |
Knowledge of the characteristics of the naval structural materials and of the criteria for its selection. |
A21 |
Knowledge of the procedures and systems that are used for the control of the sea corrosion. |
A29 |
Knowledge of the processes of ship building |
B2 |
That the students know how to apply its knowledge to its work or vocation in a professional way and possess the competences that tend to prove itself by the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems in its area of study |
B3 |
That the students have the ability to bring together and to interpret relevant data (normally in its area of study) to emit judgments that include a reflection on relevant subjects of social, scientific or ethical kind |
B4 |
That the students can transmit information, ideas, problems and solutions to a public as much specialized as not specialized |
B6 |
Be able to carrying out a critical analysis, evaluation and synthesis of new and complex ideas. |
C4 |
Recognizing critically the knowledge, the technology and the available information to solve the problems that they must face. |
C5 |
Assuming the importance of the learning as professional and as citizen throughout the life. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer os procesos e técnicas, os equipamentos e as tecnoloxías propias empregadas na construcción naval |
A20 A21 A29
|
|
C4 C5
|
Saber desenvolver e implementar sistemas e procesos tecnolóxicos na construción naval |
|
B2 B3 B4 B6
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
BLOQUE I |
Descripción xeral do estaleiro |
BLOQUE II |
Desenrolo dun proxecto e estratexia constructiva |
BLOQUE III |
Análise dos procesos tecnoloxicos da construcción naval |
BLOQUE IV |
Medios de producción, transporte e tecnoloxías empleadas |
BLOQUE V |
Prodecementos e boas prácticas nos traballos dos estaleiros |
BLOQUE VI |
Tecnoloxías de futuro aplicadas a construcción naval |
Nota: |
As tres unidades didácticas coas súas subtemas desenvolven os contidos establecidos na Memoria de Verificación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Laboratory practice |
A29 B2 B3 C4 |
10 |
10 |
20 |
Field trip |
A20 B6 C5 |
5 |
0 |
5 |
Guest lecture / keynote speech |
A20 A21 A29 B2 |
30 |
30 |
60 |
Supervised projects |
A29 B2 B3 B4 |
5 |
40 |
45 |
Problem solving |
A29 B2 B3 B4 B6 C4 C5 |
25 |
25 |
50 |
Mixed objective/subjective test |
A29 B2 B3 B4 B6 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
3.5 |
0 |
3.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Laboratory practice |
Esta metodoloxía permite que os estudantes aprendan a través da realización de actividades de caracter práctico. Por tanto os alumnos realizarán unha simulación práctica obrigatoria relacionada coa materia.
A non superación da mesma impide presentarse ao exame final da materia durante o presente curso. |
Field trip |
Como actividades complementarias podense facer visitas a estaleiros, talleres e instalaciones industriais, seminarios, conferencias, etc. |
Guest lecture / keynote speech |
Baseado no programa da materia, exposición oral complementada con axuda de medios audiovisuais coa finalidade de transmitir conocemento e facilitar o aprendizaxe |
Supervised projects |
Co fin de promover o aprendizaxe autónomo dos estudantes, propoñerase a elaboración dun o mais traballos tutelados a realizar sobre os contidos da materia |
Problem solving |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Mixed objective/subjective test |
Consistirá na realización de unha o mais probas obxetivas de avaliación dos coñecementos adquiridos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Field trip |
Laboratory practice |
Mixed objective/subjective test |
Supervised projects |
|
Description |
Serán clases participativas tanto de traballo individual como en grupo. Ademais das titorías presenciais empregaranse as TIC ´s: correo, chat, videoconferencia e plataformas web de traballo en grupo. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Field trip |
A20 B6 C5 |
Como actividades complementarias podense facer visitas a estaleiros, talleres e instalaciones industriais, asistencia a conferencias e seminarios, etc. |
10 |
Mixed objective/subjective test |
A29 B2 B3 B4 B6 |
Integra probas obxectivas e de ensaio dos contidos teóricos e practicos |
70 |
Supervised projects |
A29 B2 B3 B4 |
Realización e entrega dun traballo ou traballos prácticos propostos na clase e exposición e defensa en público.
Terase en conta:
- Estrutura do traballo
- Calidade da documentación
- Orixinalidade
- Presentación
- Exposición e defensa en publico obligatoria
- Referencias |
20 |
|
Assessment comments |
Na 1ª e 2ª oportunidade : A avaliación realizarase en función das Metodoloxías expostas. A cualificación das metodoloxías realizásese con notas sobre 10 e será condición necesaria para superar a avaliación da 1ª e 2ª oportunidade: non ter ningunha nota inferior a 3,5 en calquera das metodoloxías e das distintas probas de cada metodoloxía. Alén de ter unha asistencia ás actividades presenciais de polo menos o 80%. A calificación obtérase: ((0,10 * Saídas de campo) + (0,20 * Traballos tutelados) + (0,70 * Proba obxectiva)) / (Número de notas inferiores a 3,5 + 1) Alumnos con Dispensa Académica o convocatorias extraordinarias: Realizarase mediante unha proba selectiva presencial que engloba os contidos teóricos e prácticos desenvolvidos na materia.A cualificación dos módulos ou
proba realizarase con notas sobre 10 e será condición necesaria para superar a
avaliación: non ter ningunha nota inferior a 3,5 nas mesmas. Nota: Os sistemas de avaliación fundaméntase no establecido na Memoria de verificación
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Apuntes da materia: Ángel Fernández & Javier Bouza. Reprografía de la EPS de Ferrol. - Primitivo B. Gonzalez Lopez (2000). Tecnicas de construccion naval.
- Francisco Javier Gonzalez de Lema Martinez (2007). Tecnología de la Construcción del buque. Universidade da Coruña
- Storch
et al., SNAME (1995). Ship
production
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Manufacturing and assembly processes/730G05130 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Degree project/730G05042 | Technical Visits/730G05132 |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" a entrega dos traballos que se realicen nesta materia realizarase sempre exclusivamente a través de Moodle o de plataformas de almacenamiento (Google drive,...), en
formato dixital sen necesidade de imprimilos
En caso de ser necesario realizalos en papel: - Non se empregarán plásticos - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. |
|