Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A32 |
Coñecemento dos motores diésel mariños, turbinas de gas e plantas de vapor |
B1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer o funcionamiento, equipos, accesorios, ciclos e disposicións dos sistemas de propulsión de buques basados en turbinas de vapor e de gas.
Conocer os tipos de caldeiras, turbinas, condensadores, calentadores, desaireadores e demais elementos auxiliares utilizados na propulsión naval. |
A32
|
B1 B5
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción. Ciclo de vapor.
Turbinas. Tipos. Etapas. Disposición. Engranaxes reductores.
Turbinas de gas. Disposicions. Melloras do rendemento. Ciclos combinados.
Caldeiras. Clasificación. Circulación. Compoñentes.
Condensadores. Eyectores. Desaireadores. Calentadores |
. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A32 B1 B5 |
0 |
15 |
15 |
Sesión maxistral |
A32 B1 B5 |
30 |
30 |
60 |
Solución de problemas |
A32 B1 B5 |
30 |
30 |
60 |
Proba mixta |
A32 B1 B5 |
5 |
5 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Traballos tutelados. Metodoloxía diseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudiantes, baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionales). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe de o ¿cómo facer as cousas¿.
Constitue unha opción basada na asunción polos estudiantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe. Este sistema de
enseñanza basease en dous elementos básicos: o aprendizaje independiente dos estudiantes e o seguimiento de ese aprendizaxe por
o profesor tutor.
|
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
|
Solución de problemas |
Solución de problemas Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución.
|
Proba mixta |
Proba mixta Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Proba mixta |
|
Descrición |
A atención personalizada articúlase a través das tutorías. O profesor está dispoñible para atender ao alumno e solucionarlle todas as súas consultas relativas á materia dentro do horario de tutorías asignado polo centro.Trátase dunha actividade voluntaria e non avaliable. De todos os xeitos, anímase aos alumnos a facer uso dela tanto como estimen conveniente.O alumno en todo momento pode contar coa colaboraciión dos profesores, tanto de forma individual como en equipo.
Esta asignatura acepta la dispensa académica de aquellos alumnos matriculados a tiempo parcial.
Los alumnos con dispensa académica pueden seguir la asignatura sin asistir a clase y cuentan con el apoyo del profesor en tutorías cuando lo necesiten. Serán evaluados por la nota obtenida en el examen.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A32 B1 B5 |
Ver observacions |
20 |
Proba mixta |
A32 B1 B5 |
Ver observacions |
80 |
|
Observacións avaliación |
Esta asignatura acepta a dispensa académica de aquelos alumnos matriculados a tempo parcial. Os alumnos con dispensa académica poden seguir a asignatura sen asistir a clase e contan co apoyo do profesor en tutorías cando o necesiten. Serán evaluados exclusivamente por a nota obtida no examen tanto na primeira como na segunda oportunidade. . Para todos os alumnos, os requisitos da segunda oportunidade son iguales a os da primeira oportunidade.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
AENOR (1993). Calderas. Madrid, AENOR
Márquez Martínez, M. (1989). Combustión y quemadores. Barcelona,
Marcombo
Alonso Valle, F. (1996). La seguridad en calderas. Madrid, Instituto
Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo
IDAE: Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía (1988).
Uso eficiente de energía en calderas y redes de fluido. Madrid, IDAE |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Construción naval e sistemas de propulsión/730G05009 | Debuxo naval/730G05010 | Transmisión de calor/730G05022 | Mecánica de fluídos/730G05019 | Termodinámica técnica/730G05015 | Ciencia e enxeñaría dos materiais/730G05013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Sistemas auxiliares do buque 1/730G05028 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" precisase incluir nas nosas guías docentes o seguinte: 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|