Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Prevención e Xestión de Riscos Laborais II | Código | 760G01024 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Dereito Público Enxeñaría Naval e Industrial |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | O obxectivo principal é proporcionar ao estudante unha visión das condicións de traballo e a súa incidencia na seguridade e saúde dos traballadores. Proporcionarase formación nas diferentes tecnicas de hixiene industrial, ergonomia e psicosociologia aplicada para combater os riscos laborais e no coñecemento do marco normativo español en materia de prevención de riscos. Asímismo proporcionarase formación para saber organizar e xestionar a prevencion de riscos dentro da empresa. | ||||||
Plan de continxencia |
1.Modificación nos contidos - Non realizaranse cambios. 2.Metodoloxías - Sesión maxistral. - Aprendizaxe colaborativo (computa na avaliación), a través de Teams e Moodle. - Taller, a través de Teams e Moodle. - Proba mixta (computa na avaliación): Cuestionario realizado a través de Moodle. 3.Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente, para facer consultas e/ou solicitar encontros virtuais para resolver dubidas. - Moodle: Semanalmente, para o desenrolo dos contidos teóricos da materia. - Teams: # sesión en grupo para o avance dos “contidos teóricos” e o “estudo de casos” na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas da facultade. # sesión en grupo para actividades de “aprendizaxe colaborativo” e “taller” na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas da facultade. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. 4.Modificacións na avaliación Mantense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: - A proba mixta realizarase a través do Moodle. - Aprendizaxe colaborativo, avaliado mediante a entrega de traballos e/ou cuestionarios a través do Moodle nas datas indicadas ao longo do curso. Observaciones de evaluación: Para o cálculo final da nota dos alumnos: Proba mixta: 70 % Aprendizaxe colaborativo: 30% A "Dispensa Académica" non exime ao estudante a tempo parcial da participación nas actividades enmarcadas na avaliación global da materia. 5.Modificaciones en la bibliografía o webgrafía Non realizaranse cambios. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |