Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A9 |
Capacidade de visión espacial e coñecemento das técnicas de representación gráfica, tanto por métodos tradicionais de xeometría métrica e xeometría descritiva como mediante as aplicacións de deseño asistido por ordenador. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B10 |
CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética. |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Domina a resolución dos problemas gráficos que poden exporse na enxeñaría |
A9
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C2
|
Desenvolve destrezas e habilidades que permitan expresar con precisión claridade e obxectividade soluciones graficas. |
A9
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C2
|
Adquire a capacidade de abstracción para poder visionar un obxecto desde distintas posicións do espazo |
A9
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C2
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TÉCNICAS DE DESENVOLVEMENTO DE VISIÓN ESPACIAL |
|
XEOMETRÍA MÉTRICA E DESCRIPTIVA |
|
SISTEMAS DE REPRESENTACIÓN GRÁFICA
|
|
INTRODUCIÓN Á NORMALIZACIÓN |
|
DEBUXO ASISTIDO POR ORDENADOR.
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
21 |
0 |
21 |
Practical test: |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
4 |
50 |
54 |
Laboratory practice |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
30 |
45 |
75 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
A materia impartirase en módulos teórico-prácticos de 1.5 horas.
Con anterioridade ao día en que se imparta a materia, indicaranse a relación dos coñecementos previos necesarios e o resumo dos conceptos sobre os que se traballará, proporcionando a información bibliográfica correspondente.
Cada Tema iniciarase coa exposición do profesor, que axudará o estudante a extraer os conceptos máis relevantes, marcando os obxectivos perseguidos.
Introduciranse os aspectos teóricos imprescindibles para fundamentar os contidos prácticos, que deberán prevalecer. O alumnado e profesorado interactuaran dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, oprincipios de forma dinámica. |
Practical test: |
A proba terá carácter fundamentalmente práctico e consistirá na resolución dun número determinado de problemas. |
Laboratory practice |
Traballos realizados empregando técnicas de CAD |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Laboratory practice |
|
Description |
Se a acción educativa se produce nun contexto de relación entre persoas, na titoría esta relación humana recobra o seu sentido e é un dos seus compoñentes máis característicos.
Así a titoría se converte nunha acción de axuda, comprometida co estudante e que o profesor desenvolve, paralelamente á súa función de instrución.
Mediante a acción titorial preténdese:
- A adaptación e integración dos estudantes no grupo de clase, e no conxunto da dinámica universitaria.
- Favorecer a motivación.
- Individualizar o proceso de ensino - aprendizaxe, adaptándoo ás posibilidades e limitacións reais de cada estudante ou grupo de estudantes.
- Coordinar o proceso avaliador dos estudantes e valorar o rendemento académico.
O a acción educativa prodúcese nun contexto de relación entre persoas, na titoría esta relación humana recobra o seu sentido e é un dous os seus compoñentes máis característicos.
Así a titoría se converte nunha acción de axuda, comprometida co estudante e que o profesor desenvolve, paralelamente á súa función de instrución.
Mediante a acción titorial se pretende:- A adaptación e integración dos estudantes no grupo de clase, ou en conxunto da dinámica universitaria.
- Favorecer a motivación.
- Individualizar ou proceso de ensino - aprendizaxe, adaptándoo ás posibilidades e limitacións reais de cada estudante ou grupo de estudantes.
- Coordinar ou proceso avaliador dos estudantes e valorar o rendemento académico. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
Exercicios de normalización realizados en aula informática co programa AUTOCAD |
40 |
Practical test: |
A9 B1 B4 B5 B6 B10 C2 |
A proba terá carácter práctico e consistirá na resolución dun número determinado de exercicios, que deberán cubrir un amplo abano de conceptos.
|
60 |
|
Assessment comments |
Na segunda oportunidade o estudante deberá avaliarse da parte non superada con anterioridade. Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212)", serán avaliados da mesma forma.
|
Sources of information |
Basic
|
Félez, J., Matínez, M.L. ((2002)). Dibujo Industrial. Síntesis. Madrid
Aenor ((2009)). Dibujo Técnico (CD Rom). Madrid
Clérigo Pérez ((2001)). Geometría Descriptiva. Asociación de Investigación. León. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Technical Office/770G01035 | BIM and Intelligent Buildings/770G01053 |
|
Other comments |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. |
|