Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A16 |
Coñecer os fundamentos da electrónica. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
B8 |
CB1 - Que os estudantes demostraron posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e normalmente atópase a un nivel que, aínda que está soportado por libros de texto avanzados, tamén inclúe algúns aspectos que implican coñecemento procedente da vangarda do seu campo de estudo. |
B9 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación de xeito profesional e posúan as habilidades que se adoitan demostrar mediante a elaboración e defensa dos argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B10 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para facer xuízos que inclúan unha reflexión sobre cuestións sociais, científicas ou éticas relevantes. |
B11 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público especializado e non especializado. |
B12 |
CB5 - Que os estudantes desenvolvan esas habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os fundamentos da electrónica |
A16
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Compoñentes electrónicos |
- |
Amplificadores. |
- |
Filtros |
- |
Semiconductores |
- |
Transistores |
- |
Análise e simulación de circuitos |
Simulación de circuitos mediante Pspice e deseño de placas PCB mediante Eagle |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 |
21 |
21 |
42 |
Solución de problemas |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 |
11 |
22 |
33 |
Proba obxectiva |
A16 B1 B2 |
6 |
18 |
24 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 B3 B5 B6 C2 C3 C4 C5 C6 |
9 |
14 |
23 |
Traballos tutelados |
A16 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C7 |
10 |
15 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Nas sesións maxistrais desénrolanse os contidos da asignatura tanto a nivel teórico como práctico. |
Solución de problemas |
Durante as sesións maxistrais plantéxanse supostos prácticos pra a súa resolución. Na devandita resolución foméntase a participación do alumno. |
Proba obxectiva |
A proba obxectiva escrita ten como finalidade comprobar si o alumno adquiríu as competencias fixadas como objetivo desta asignatura.
|
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Traballos tutelados |
Realización do deseño, simulación e implementación físico de a lo menos un circuito electrónico seguindo as especificacións propostas polo profesor. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
O alumno dispón das correspondentes sesións de tutoría personalizadas, para a resolución das dúbidas que xurdan da materia.
A realización das prácticas de laboratorio será guiada de forma persoal polo profesor.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, poderá realizar sesión periódicas co coordinador da materia a través de Microsoft Teams ou correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 B3 B5 B6 C2 C3 C4 C5 C6 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía. Examen tipo proba de laboratorio. |
10 |
Proba obxectiva |
A16 B1 B2 |
Examen tipo proba obxetiva
|
70 |
Traballos tutelados |
A16 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C7 |
Realización de traballos establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
20 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a asignatura é indispensable ter realizadas e aprobadas as Prácticas de Laboratorio. No marco das "Prácticas de laboratorio" incluiranse aspectos tales como asistencia a clase, traballo persoal, traballos persoais propostos, ACTITUDE, etc., para axudar á obtención do aprobado. É necesario superar o 50% da puntuación na proba obxectiva para aprobar e tamen o 50% na proba de prácticas de laboratorio. A cualificación correspondente a "Traballos tutelados" poderá fluctuar entre o 20% indicado e un 30%, en consecuencia a "Proba obxectiva" pode variar entre un 60% e o 70% indicado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Floyd T.L (2000). Fundamentos de Sistemas Digitales. Prentice-Hall, 7ª Ed Hambley, Allan (2002). Electrónica. Prentice-Hall Norbert R. Malik, Circuitos Electrónicos Análisis, Simulación y Diseño, Prentice Hall , 1998 Savant, Rodin & Carpenter. Diseño Electrónico. Pallas Areny. Sensores y acondicionadores de señal. Marcombo Recursos dispoñibles en Moodle (tutoriales, problemas, software, FAQ, tutorias online etc.) |
Bibliografía complementaria
|
|
Maloney, Timothy J(1997). Electrónica Industrial Moderna.Prentice-Hall, 3ª Ed
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen I: Circuitos DC y AC, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen II: Dispositivos, circuitos y amplificadores operacionales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen III: Datos y comunicaciones digitales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Cálculo/770G01001 | Ecuacións Diferenciais/770G01011 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Fundamentos de Automática/770G01017 |
|
Materias que continúan o temario |
Electrónica Analóxica/770G01022 |
|
|