Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A16 |
Coñecer os fundamentos da electrónica. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
B8 |
CB1 - Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio. |
B9 |
CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio. |
B10 |
CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética. |
B11 |
CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado. |
B12 |
CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer os fundamentos da electrónica |
A16
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Compoñentes electrónicos |
- |
Amplificadores. |
- |
Filtros |
- |
Semiconductores |
- |
Transistores |
- |
Análise e simulación de circuitos |
Simulación de circuitos mediante Pspice e deseño de placas PCB mediante Eagle |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 |
21 |
21 |
42 |
Problem solving |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 |
11 |
22 |
33 |
Objective test |
A16 B1 B2 |
6 |
18 |
24 |
Laboratory practice |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 B3 B5 B6 C2 C3 C4 C5 C6 |
9 |
14 |
23 |
Supervised projects |
A16 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C7 |
10 |
15 |
25 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Nas sesións maxistrais desénrolanse os contidos da asignatura tanto a nivel teórico como práctico. |
Problem solving |
Durante as sesións maxistrais plantéxanse supostos prácticos pra a súa resolución. Na devandita resolución foméntase a participación do alumno. |
Objective test |
A proba obxectiva escrita ten como finalidade comprobar si o alumno adquiríu as competencias fixadas como objetivo desta asignatura.
|
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Supervised projects |
Realización do deseño, simulación e implementación físico de a lo menos un circuito electrónico seguindo as especificacións propostas polo profesor. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Objective test |
|
Description |
O alumno dispón das correspondentes sesións de tutoría personalizadas, para a resolución das dúbidas que xurdan da materia.
A realización das prácticas de laboratorio será guiada de forma persoal polo profesor.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, poderá realizar sesión periódicas co coordinador da materia a través de Microsoft Teams ou correo electrónico. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A3 A4 A10 A16 A25 A26 B1 B2 B3 B5 B6 C2 C3 C4 C5 C6 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía. Examen tipo proba de laboratorio. |
10 |
Objective test |
A16 B1 B2 |
Examen tipo proba obxetiva
|
70 |
Supervised projects |
A16 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C7 |
Realización de traballos establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
20 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Floyd T.L (2000). Fundamentos de Sistemas Digitales. Prentice-Hall, 7ª Ed Hambley, Allan (2002). Electrónica. Prentice-Hall Norbert R. Malik, Circuitos Electrónicos Análisis, Simulación y Diseño, Prentice Hall , 1998 Savant, Rodin & Carpenter. Diseño Electrónico. Pallas Areny. Sensores y acondicionadores de señal. Marcombo Recursos dispoñibles en Moodle (tutoriales, problemas, software, FAQ, tutorias online etc.) |
Complementary
|
|
Maloney, Timothy J(1997). Electrónica Industrial Moderna.Prentice-Hall, 3ª Ed
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen I: Circuitos DC y AC, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen II: Dispositivos, circuitos y amplificadores operacionales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro
Roy W. Godoy, OrCAD PSpice para Windows Volumen III: Datos y comunicaciones digitales, Prentice Hall, 2003, Capítulo de libro |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Calculus/770G01001 | Differential Equations/770G01011 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Automatic Control Systems/770G01017 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Analog Electronics/770G01022 |
|
|