Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
A4 A6 A7 A8
|
|
|
|
|
B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
|
|
|
|
C3 C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Recursos |
Materiales
Herramientas |
Modelos, Prototipos y Proyectos Experimentales |
Modelo estético
Modelo funcional
Prototipos, series iniciales
Proyectos Experimentales |
Nuevas tecnologías en la concepción de modelos y prototipos |
CAD/CAM/CAE
Tecnologías de prototipado rápido
Tecnologías de manufactura rápida
Tecnologías de desarrollo de producto |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A6 C6 |
9 |
9 |
18 |
Workshop |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 C3 C7 |
9 |
13.5 |
22.5 |
Supervised projects |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C7 |
27 |
81 |
108 |
Objective test |
B2 B9 B11 C3 C6 C7 |
0.5 |
0 |
0.5 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Workshop |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos principais: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
No caso concreto desta asignatura, os traballos tutelados estarán encamiñados á realización dun proxecto concreto que pode variar de curso en curso. Esta realización será duhna parte do proxecto ou da súa totalidade, en función da súa complexidade e extensión. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Supervised projects |
|
Description |
O alumno pode recibir atención personalizada, segundo os horarios publicados, utilizando correo electrónico (institucional), Moodle ou Teams.
Ademáis, en modo presencial, o alumno ou alumna poderá asistir ao despacho do profesor ou profesores para recibir atención personalizada.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 C3 C7 |
A avaliación dos obradoiros dependerá do tipo de proxecto realizado no curso, pero habitualmente estará fundamentada na avaliación dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento do obradoiro. Esta proba realizarase habitualmente en soporte informático, utilizando ferramentas como Moodle, aínda que tamén podería ser oral ou escrita, en función da tipoloxía do proxecto realizado no curso.
|
25 |
Objective test |
B2 B9 B11 C3 C6 C7 |
Consiste nunha proba que medirá os coñecementos globais acadados ó longo do desenvolvemento da materia. Habitualmente esta proba estará realizada en soporte informático, utilizando ferramentas como Moodle, aínda que tamén podería ser oral ou escrita, en función da tipoloxía de proxecto realizado no curso. |
25 |
Supervised projects |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C7 |
A avaliación dos traballos tutelados dependerá do tipo de proxecto realizado no curso. Habitualmente estará baseada na avaliación dos resultados obtidos no traballo e nunha proba -oral, escrita ou utilizando un soporte informático como Moodle- dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento dos traballos. Tamén será tida en conta a documentación entregada ó final da elaboración dos traballos, si ouber. |
50 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Foundations of Physics/771G01001 | Physics Applied to Engineering/771G01002 | Foundations of Engineering Materials/771G01003 | Materials Engineering/771G01004 | Mathematics I/771G01005 | Mathematics II/771G01006 | Statistics/771G01007 | Mechanical Systems/771G01008 | Basic Computer Science/771G01012 | Graphic Expression/771G01015 | Applied Graphic Expression/771G01016 | Computer Aided Design/771G01017 | Basic Design/771G01021 | Design Methodology/771G01022 | Design Projects I/771G01024 | Design Projects II/771G01025 | History of Art and Design/771G01038 | History of Design/771G01039 | Artistic Expression/771G01041 | Applied Artistic Expression Techniques/771G01042 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Theory of Machines/771G01009 | Computer Aided Engineering/771G01013 | Design and Product/771G01023 | Marketing/771G01032 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|