Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Seleccionar o procedimiento analítico mais axeitado tendo en conta as estratexias de muestreo, tratamento previo e determinación en función da naturaleza da matriz e do analito, a disponibilidade instrumental, o tiempo, coste, etc. |
A15
|
B2 B4
|
C1
|
Obter información analítica do problema plantexado |
A20
|
B2 B4
|
C1
|
Realizar o traballo de laboratorio requerido dacordo cos criterios das boas prácticas de laboratorio (BPL). |
A17 A19
|
|
C1
|
Elaborar un informe que permita, cos datos analíticos obtidos, resolver o problema plantexado. |
|
B5
|
C1 C3
|
Evaluar a calidade dos resultados obtidos |
A20
|
B3
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Resolución de problemas analíticos reais |
-Preparación e tratamiento de distintos tipos de mostras reais (pertecentes a diferentes sectores: sector industrial, alimentario, clínico-forense e medioambiental) para a determinación de analitos inorgánicos e orgánicos.
-Determinación dos analitos de interese mediante técnicas espectrométricas (Espectrometría UV-visible, Espectrometría IR, Espectrofluorimetría y Espectrometría Atómica) y cromatográficas (Cromatografía Líquida de Alta Resolución y Cromatografía de Gases).
-Evaluar a calidade dos resultados obtidos mediante a realización dun exercicio de intercomparación e analisise de materiais de referencia. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba mixta |
A15 A17 A19 A20 B2 B3 B4 B5 C1 C3 |
1 |
124 |
125 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba mixta |
Realizará una evaluación final mediante unha proba obxetiva que incluirá os contidos da asignatura. A proba obxetiva constará de preguntas relacionadas coa resolución de problemas analíticos reais. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
O alumno será atendido nas tutorías voluntarias e individuais no despacho do profesor, no horario que se especifique. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A15 A17 A19 A20 B2 B3 B4 B5 C1 C3 |
Os contenidos serán evaluados mediante unha proba obxetiva |
100 |
|
Observacións avaliación |
Para superar la asignatura se necesita alcanzar una calificación mínima de 5 puntos en la prueba objetiva
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
CÁMARA, C.; FERNÁNDEZ, P.; MARTÍN-ESTEBAN, A; PÉRZ-CONDE, C.; MIQUEL VIDAL. (2002). Toma y Tratamiento de Muestra. Madrid, Síntesis |
|
Bibliografía complementaria
|
MILLER, J. N.; MILLER J. C (2002). Estadística y Quimiometría para Química Analítica. Madrid, Pearson Education
OLSEN, E. D. (1990). Métodos Ópticos de Análisis. Barc3lona, Reverté
SKOOG, D. A.; HOLLER, F. J.; NIEMAN, T. A. (2001). Principios de Análisis Instrumental. Madrid, McGraw-Hill
RUBINSON, K. A.; RUBINSON, J. F. (2000). Química Analítica Contemporánea. Mexico, Rentice-Hall
CELA, R.; LORENZO, R.; CASAIS, A., C (2002). Técnicas de Separación en Química Analítica. Madrid, Sínteis |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Química Analítica Avanzada/610311502 |
|
Materias que continúan o temario |
Técnicas Analíticas Instrumentais en Medio Ambiente/610311615 |
|
Observacións |
Recomiendase:
-Levar o día a asignatura de 5º curso Química Analítica Avanzada
-Realizar a preparación das prácticas encomendadas de forma exhaustiva
-Aproveitar as prácticas no laboratorio para aclarar dubidas, conceptos, etc.
-Completar a formación teórica necesaria durante a execución das prácticas- Intentar adquirir unhas boas prácticas no manejo da instrumentación no laboratorio
-Intentar fomentar a capacidad de traballar con “criterio analítico” dende a primeira a la derradeira etapa del procedemiento analítico. |
|