Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Traballo de Máster | Código | 610441022 | ||||||||||||||||||||||||||||
Titulación | |||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | |||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioloxía Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas Psicoloxía |
||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación | Correo electrónico | ||||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Web | http://http://ciencias.udc.es/MBMCG/ | ||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral |
Coordinación: María Esperanza Cerdán Villanueva É un traballo individual realizado polo alumno baixo a dirección dun dos profesores do Máster e no que se achegará a investigación nalgún dos campos temáticos do Máster. A oferta de traballo experimental dos profesores actualízase cada curso e a lista de temas para o TFM publícase na WEB en xuño do curso anterior |
||||||||||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia |
Se se dan situacións que imposibilitan a asistencia aos centros para realizar traballos experimentais, será necesario refacer os plans de formación presentados por estudantes e profesores que dirixen o traballo para adaptalos á modalidade B (Proxecto de investigación) previsto na normativa de máster. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |