Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||
Asignatura (*) | Procesos e Produtos biotecnolóxicos | Código | 610475106 | |||||
Titulación | ||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||
Idioma |
|
|||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||
Prerrequisitos | ||||||||
Departamento | Departamento profesorado máster Química |
|||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||
Web | http://masterbiotecnologiaavanzada.com/ | |||||||
Descrición xeral |
IMPORTANTE: As plataformas de guías docentes das dúas universidades, aínda sendo similares, teñen lixeiras diferenzas. En caso de que exista algunha discrepancia entre as guías, terase en conta a publicada na páxina web do máster. NA DOCENCIA DA MATERIA PARTICIPAN TAMÉN OS SEGUINTES PROFESORES DA UVIGO: Francisco Javier Deive Herva (e-mail: deive@uvigo.es) Mª Asunción Longo González (e-mail: mlongo@uvigo.es) Emilio Rosales Villanueva (e-mail: emiliorv@uvigo.es) Conceptos básicos de análise e deseño de procesos biotecnolóxicos, con especial énfasis nos aspectos de integración e boas prácticas. Introducción á optimización, modelado e simulación de procesos biotecnolóxicos. |
|||||||
Plan de continxencia |
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS === Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID- 19, a Universidade establece una planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución o determinen atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun xeito mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET. === ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS === * Metodoloxías docentes que se manteñen / modifican Mantéñense as metodoloxías indicadas na guía; en caso de alerta sanitaria, levaránse a cabo en modalidade non presencial, a través das plataformas docentes e campus remotos das universidades. * Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías) Atenderanse as titorías por vía telemática (correo electrónico, campus remoto). * Modificacións (se proceder) dos contidos a impartir Mantéñense os mesmos contidos. * Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe. A bibliografía proporcionada é suficiente. * Outras modificacións Non proceden. === ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN === Mantense o sistema de avaliación, coa única excepción de que as probas se realizarán de modo non presencial, de ser necesario. * Información adicional Alumnado vulnerable: realizarase a adecuación metodolóxica, facilitándolle información específica adicional, de acreditarse que non pode ter acceso aos contidos impartidos de forma convencional. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |