Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Tecnoloxía ambiental e xestión da auga | Código | 610475402 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Departamento profesorado máster Enxeñaría Civil Matemáticas Química |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | http://masterbiotecnologiaavanzada.com/ | ||||||
Descrición xeral |
No ensino desta materia participan tamén os seguintes profesores da UVIGO : María Marta Pazos Currás (email: mcurras@uvigo.es) María Ángeles Sanromán Braga (email: sanroman@uvigo.es) |
||||||
Plan de continxencia |
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS === Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes. === ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS === * Metodoloxías docentes que se manteñen Lección maxistral: desenvolveranse mediante sesións virtuais *síncronas que poderán ser complementadas con vídeos ou outros materiais didácticos. Estudo de casos: terá unha maior carga de traballo para complementar a formación práctica e industrial que non poderán adquirir mediante as metodoloxías planificadas inicialmente. * Metodoloxías docentes que se modifican Saída de estudos * Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías) *Tutorías individualizadas mediante o despacho virtual no horario de *tutoría, así como noutro horario mediante *tutoría concertadas cos profesores * Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir Non hai modificación * Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe Non é necesaria * Outras modificacións === ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN === * Probas xa realizadas Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%] ... * Probas pendentes que se manteñen Proba *XX: [Peso anterior 00%] [Peso Proposto 00%] Exame de preguntas obxectivas : 50% e o proposto 60% Estudo de casos: 20% e o proposto é de 30% * Probas que se modifican [Proba anterior] =&*gt; [Proba nova] * Novas probas * Información adicional |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |