| Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
| Asignatura (*) | Exploracións Nucleares en Neuroloxía: SPET e PET. Neuroimaxe Dixital | Código | 610490011 | ||||
| Titulación | |||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
| Idioma |
|
||||||
| Modalidade docente | Híbrida | ||||||
| Prerrequisitos | |||||||
| Departamento | Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas |
||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Web | http://talionis.citic.udc.es/formacion | ||||||
| Descrición xeral |
O Blque II da materia impártese en modalidade on-line a través da plataforma Moodle sendo as horas das clases presenciais para resolver dúbidas ou traballo en grupo. Nesta materia o alumno debe acadar os seguintes obxectivos : - Analizar as bases da moderna radiofarmacia (PET e non PET) para o estudio dos procesos neurolóxicos - Traspasar o básico á clínica e sentar as bases para exploracións isotópicas futuras - Analizar as exploracións nucleares isotópicas (PET e non PET) de interese práctico e de uso rutinario nos Hospitais do Sergas. - Coñecer os novos sistemas de procesamento de imaxes - Comprender as bases moleculares da farmacoterapia das enfermidades neurolóxicas. - Coñecer as bases teóricas da imaxe dixital en neurociencia. - Entender e diferenciar entre as modalidades de imaxe utilizadas en neurociencia e entre os diferentes formatos gráficos xerais e específicos das imaxes de neurociencia - Comprender a importancia da imaxe e as súas posibilidades de investigación, especialmente no campo da neurociencia. - Adestrarse no manexo de imaxes de neurociencia, utilizando as posibilidades de software libre e comercial: conversión de formatos, resolución |
||||||
| Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos O bloque I poderá ser sustuido por una visita vitual ao servizo de medicina nuclear cunha presentación multimedia O Bloque II non sufre cambios de contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Seguese a empregar as memas metodologxías cambiando a presencialidade das sesións maxistrales por clases online síncronas *Metodoloxías docentes que se modifican As sesións maxistrais serán on-line 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Farase por correo electrónico ou teleconferencia 4. Modificacións na avaliación Non se modifica 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se produce |
||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||