Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||
Asignatura (*) | Elucidación de Mecanismos de Reacción | Código | 610500013 | |||||
Titulación | ||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||
Idioma |
|
|||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||
Prerrequisitos | ||||||||
Departamento | Química |
|||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||
Web | ||||||||
Descrición xeral |
Os contidos da materia "Elucidación de Mecanismos de Reacción" orientanse a complementar coñecementos previos dos estudos de Grao. Polo xeral, os mecanismos de reacción se propoñen para os procesos químicos sn indicación das evidencias experimentais que conducen a dito mecanismo en lugar de outros posibles, e cómo se obteñen ditas evidencias. Non é habitual enfrontar a planificación dunha investigación sobre cómo teñen lugar os mecanismos de reacción. Esta materia aborda este problema dende un punto de vista práctico. Hai unha variedade de técnicas, evidencias directas e indirectas que permiten elucidar o mecanismo de reacción dun proceso químico. A reactividade química é central para os procesos de cambio na natureza, e coñecer os distintos mecanismos de reacción é fundamental para controlar os procesos químicos, tanto do punto de vista cinético como do termodinámico ou dos produtos de reacción xerados. |
|||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Só no caso dunha continxecia que impida a impartición presencial, manteranse os contidos, que serán impartidos por videoconferencia. No caso das prácticas, serían substituidas por estudos de casos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas. Só no caso dunha continxencia que impida a impartición presencial, a avaliación realizaríase a distancia. *Metodoloxías docentes que se modifican Non se prevén modificacións, salvo a indicada no apartado anterior, referida á posibilidade de substituir prácticas por estudos de casos (só no caso de continxencia que impida a presencialidade) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Titorías co profesor a demanda (previa solicitude por correo electrónico). 4. Modificacións na avaliación Só no caso de contixencia que impida a presencialidade, realizaríase a avaliación telemáticamente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se prevén. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |