Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Química Bioorgánica e Supramolecular | Código | 610500019 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Química |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | A materia pretende ofrecer ao alumno a adquisición de coñecementos e destrezas no campo da química bioogánica e supramolecular. Nunha primeira parte abórdase a química dos produtos naturais, a continuación profúndase na biocatálisis. A última parte da materia dedícase ao estudo dos procesos de recoñecemento molecular e autoensamblaxe. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos No haberá cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas • *Metodoloxías docentes que se modifican As actividades de “sesión maxistral e solución de problemas” manterán o mesmo formato e contidos coa única diferencia de que serán impartidas utilizado Teams ou a plataforma que a UDC poña a disposición da comunidade docente. • O único cambio abranguera as sesión presenciais da metodoloxía “prácticas de laboratorio” que, no caso de que non poidan ser impartidas de forma presencial serán substituídas por actividades on line dedicadas á obtención e caracterización de compostos organometálicos. O resto das actividades relacionadas con esta metodoloxía poderán ser impartidas de forma sincrónica ou asincrónica utilizando as plataformas de teleformación Moodle e Teams ou outras que a UDC poña a disposición da comunidade. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: permanente. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. – Teams: Sesións maxistrais, seminarios, titorías (2-6 h/semán). 4. Modificacións na avaliación Non haberá modificación nin na metodoloxía nin nos porcentaxes asignados a cada una das metodoloxías *Observacións de avaliación: Manterase a avaliación tal y como figura en la guía docente. A única diferencia será na canle utilizada para as probas que pasará a ser Teams ou Moodle ou unha combinación das mesmas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións da bibliografía |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |