Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||
Asignatura (*) | Dirección de marketing | Código | 611507006 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Economía Empresa |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | Os obxectivos desta materia son saber aplicar os fundamentos e extratexias da direción comercial a casos reais e tomar decisións para cumplir os obxectivos da dirección de marketing | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Sen cambios nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Sen cambios nas metodoloxías *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: a diario, para resolución de dúbidas, cuestións, ou fixar reunións virtuaos. Moodle: semanalmente para facilitar documentación ó alumnado ou a entrega dos seus traballos. Teams: semanalmente en horario de clases para organización e revisión de tarefas. Tamén emplearase a demanda para a resolución de dúbidas, reunións a demanda ou exposicións grupais ocasionalmente. 4. Modificacións na avaliación Sen cambios na avaliación. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios na bibliografía |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |