Considérase que un alumno está dentro da avaliación continua e, polo tanto, se lle aplicará
o esquema de avaliación anterior, se realizou máis dun 20% dos traballos e
casos prácticos encargados. Polo tanto, este alumno se non alcanza o cinco,
estará "suspenso" nas actas da materia aínda que non se presente ao
exame. Este sistema de avaliación mantense tanto para a primeira oportunidade
coma para xullo e para a convocatoria adiantada de decembro.
Tanto o estudo de casos, análise de fontes documentais e os traballos tutelados realízanse ao
longo do curso e non é posible a súa realización fóra do período lectivo dado
que se realizan dentro da aula. Tanto aos alumnos a tempo parcial como a tempo
completo se lles aplicará o mesmo sistema de avaliación. Para o cálculo da nota
media final, será preciso obter unha nota mínima de 4 puntos sobre 10 puntos no
exame (non se calculará a nota media dos alumnos que obteñan unha nota menor
que esta no exame). Para superar a materia, a nota media ponderada final deberá
ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10.
Recórdase que está prohibido acceder ao exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou o almacenamento de información. Así mesmo, recórdase que calquera alumno
sorprendido realizando o exame mediante calquera procedemento fraudulento se
lle asignará unha nota de cero no exame.
Si a situación vixente permite o desenvolvimiento normal das clases e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a emplear serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% casos/exercicios e participación en clase, 20% fontes documentais, 20% traballo final e 40% exame tipo test). Todas estas actividades terán lugar nal aula física (ou, nol caso de que la Facultad diseñe un sistema híbrido no que a veces os estudantes teñan actividades/clase presencial e, outras, online, tamén se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Plan de continxencia:
Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial e se instaurara un sistema remoto de encino, entón o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao siguinte esquema (Escenario 2):
1. Casos prácticos e participación na clase: 25%
2. Fontes documentais: 25%
3. Traballo final: 50%. Mitad de esta nota califica o traballo escrito entregado e, por tanto, será común a todos os membros do grupo, e, a outra mitade terá en conta a exposición individual de cada estudiante e as súas respostas ás preguntas/comentarios realizados polol profesor.
Nste caso (escenario 2) todas las metodoloxías y actividades pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. As clases terán lugar tamén a través de Teams no mismo horario que se estableceu para as clases presencias.
Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) se empleará tanto para a primera como para a segunda oportunidad e tanto para os estudantes a tempo completo como para os de tempo parcial.
Notas para a segunda oportunidade:
Para a segunda oportunidade (xullo), o estudante que non superara a materia na primera oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros tres componentes da evaluación. No caso de que sólo sexa posible a modalidad online, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (ao menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o que deberá contactar co profesor para establecer día e hora).