A avaliación da asignatura abarca dous bloques
diferenciados: O traballo desenvolto polo alumno ao largo do
curso (evaluación continua = 6 puntos) e a realización do exame tipo
test final (4 puntos).
EVALUACIÓN CONTINUA: casos prácticos e proxecto de investigación.
A puntuación máxima da evaluación continua es de 6 puntos sobre 10. Os casos prácticos e o proxecto de investigación deben ser expostos e
presentados na aula na fecha e no momento que el profesor/es
estime oportuno.
A participación activa do alumno no desenvolvemento das prácticas será valorada polo profesor. Neste
sentido, a calificación de cada un dos membros dun grupo de
traballo podera ser diferente. A entrega fora de prazo dos traballos ou a no presencia na aula no momento da exposición oral conlleva a valoración da práctica con 0 puntos.
Normas de escritura:
Se prestará especial atención nos traballoos, prácticas e proxectos
escritos, cuidando os aspectos
gramaticais e ortográficos. O non cumprimento dos mínimos
aceptables pode
ocasionar que se resten puntos en dito traballo-
Examen final: O examen final tipo test de respuesta múltiple e o 40% de la nota
final (4 puntos sobre 10).
Poderá asinarse un plus na
calificación final aos alumnos que asistan e participen regular e
activamente no desenvolvemento da asignatura.
Calificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando unicamente participe
de actividades de avaliación que teñan un peso inferior ao 20% sobre a calificación final, con independencia da calificación acadada.
Segunda
oportunidade (exame Xullo): A calificación obtida na evaluación
continua (casos prácticos e proxecto de investigación) se conservará
para 2ª oportunidade de Xullo. O exame de 2ª oportunidade (Xullo) será un exame tipo test de
resposta múltiple, cos contidos teóricos da asignatura.
Estas preguntas supoñen o 40% da calificación da asignatura (4 puntos).
Convocatoria adiantada: poñerse en contacto co profesor ao inicio do cuadrimestre.
Alumnos dedicación tempo parcial: Os alumnos que teñan reconocida a dedicación a tempo parcial,
seguirán o mismo sistema de evaluación que os que están a tempo
completo. Neste sentido, na presente guía se contemplan varias
horas de atención personalizada.