Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||
Asignatura (*) | Introdución ao Marketing | Código | 611G02015 | ||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | |||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||
Departamento | Empresa |
||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Web | |||||||||||||||
Descrición xeral | O obxectivo desta materia é aplicar os fundamentos do márketing a casos reais de empresas | ||||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non. 2. Metodoloxías Metodoloxías docentes que se manteñen: Mantense a docencia expositiva e interactiva. Metodoloxías docentes que se modifican: En caso de escenario de semipresencialidad: a docencia expositiva pasará a ser telemática. A interactiva mantense presencial. No caso de virtualidade (non presencialidad debido á conxuntura): paso a docencia expositiva e interactiva telemática. As clases impartiranse a través da plataforma Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Atención personalizada a través da plataforma Teams e correo electrónico. 4. Modificacións na avaliación Mantéñense os criterios porcentuais. Observacións de avaliación: O exame test de resposta múltiple individual levará a cabo telemáticamente a través da plataforma Moodle. A exposición e todo o referido ao traballo desenvolvido en grupo desenvolveranse así mesmo de modo telemático. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender a importancia da mercadotecnia como área de coñecemento das ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas do coñecemento. | A1 |
B1 B2 |
|
Entender a importancia da mercadotecnia como área funcional da empresa e a súa relación co resto de áreas funcionais da organización, e igualmente do seu obxectivo e funcións. | A2 A8 A11 A12 |
B8 B9 B10 |
C5 C7 |
Analizar o ámbito, a competencia, e igualmente o comportamento do consumidor, como elementos que han de ser considerados pola mercadotecnia para a toma de decisións estratéxicas e operativas. | A3 A4 A5 A6 A9 |
B3 B4 |
C1 C4 |
Comprender e analizar as variables do mercadotecnia-mix e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións. Aproximación ao concepto de mercadotecnia on-line e as súas repercusións na comunicación empresarial actual. | A4 A5 A6 |
B5 B6 B7 |
C6 C8 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
PARTE I. INTRODUCCIÓN |
TEMA 1. INTRODUCCIÓN AO MARKETING |
PARTE II. MARKETING ESTRATÉXICO | TEMA 2. ANÁLISE DO ENTORNO EMPRESARIAL E DA COMPETENCIA TEMA 3. O COMPORTAMIENTO DO CONSUMIDOR TEMA 4. SEGMENTACIÓN DO MERCADO E POSICIONAMENTO TEMA 5. A INVESTIGACIÓN COMERCIAL TEMA 6. LA FUNCIÓN DE LA ESTRATEGIA DE MARKETING |
PARTE III. MARKETING OPERATIVO |
TEMA 7. PRODUTO E A MARCA TEMA 8. PREZO TEMA 9. DISTRIBUCION COMERCIAL TEMA 10. COMUNICACIÓN COMERCIAL |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Sesión maxistral | A1 A2 A3 A5 A12 B1 B2 B3 B4 B5 C6 C7 C8 | 17 | 51 | 68 |
Lecturas | A6 A8 A11 | 12 | 18 | 30 |
Presentación oral | A4 A9 B6 B7 B8 B9 | 13 | 19.5 | 32.5 |
Eventos científicos e/ou divulgativos | B10 C1 C4 C5 | 5 | 0 | 5 |
Proba de resposta múltiple | A1 | 0.5 | 10 | 10.5 |
Atención personalizada | 4 | 0 | 4 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Explicación dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacion, a través de medios audiovisuales. |
Lecturas | Facilitarase ao alumnado textos e lecturas e pedirase a execución de traballos prácticos sustentados en análises bibliográficas dos diferentes temas cuxa finalidade consistirá en servir de complemento á clase maxistral; e deberase traballar en grupo para resolver as cuestións que se formulen. |
Presentación oral | O grupo que os profesores designen deberá expoñer na clase práctica a lectura correspondente e/ou o traballo das actividades complementarias, así como responder ás cuestións que se lle formulen aos seus integrantes. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | O alumnado tamén deberá asistir a actividades complementarias de carácter práctico (conferencias, seminarios, talleres ou similares) co fin de coñecer casos prácticos expostos polos seus protagonistas; tamén en grupo se deberán analizar os contidos das devanditas actividades e reflectir a devandita análise nos correspondentes traballos que se someterán a avaliación. |
Proba de resposta múltiple | Test de resposta múltiple individual. Cada pregunta mal contestada penaliza a cualificación da proba (tres preguntas mal contestadas contrarrestan unha correcta) e non se poderá deixar en branco ningunha custión. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A1 | Preguntas Test de resposta múltiple (catro opcións). A proba de resposta múltiple establece un mínimo ou restrición para poder superar a materia. É dicir, independentemente da cualificación alcanzada na parte práctica, se non se lograse unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 na proba de resposta múltiple non se computará esta nota e a materia considerarase como non superada. No caso de non ser superado o exame test e, por tanto, non aprobarse a materia, a cualificación final que figurará na correspondente acta será a alcanzada no devandito exame test e ponderada ao 40%. |
40 |
Lecturas | A6 A8 A11 | Lecturas e /ou Traballos Prácticos sustentados en análise bibliográfica, Actividades Complementarias e Presentación Oral (60%) Todos os grupos deberán enviar aos profesores as lecturas analizadas e/ou traballos da Actividades Complementarias realizados previamente á exposición. Independentemente da cualificación alcanzada na proba de resposta múltiple, se non se lograse unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 nas Lecturas/Traballos Prácticos a materia considerarase como non superada. |
60 |
Observacións avaliación | |||
No desenrolo da parte práctica se valorará: Aplicación dos fundamentos teóricos.
A evaluación na opción de xullo. Os criterios de evaluación utilizados na primeira opción aplicaranse tamén na opción de xullo. En adición, se o alumno non fai o traballo en grupo na primeira oportunidade, na segunda oportunidade deberá facer un traballo individual aplicado sobre un aspecto relacionado coa materia. Observacións avaliación 1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada. 2. Segunda oportunidade e convocatoria adiantada: Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación. Na convocatoria adiantada é posible recuperar os puntos da avaliación continua (solución de problemas, probas de resposta breve, intervencións durante as sesións maxistrais) mediante preguntas adicionais á proba obxectiva final. 3. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación. 4. Sobre condicións de avaliación final: Está prohibido acceder á aula de exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información. 5. Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente. |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | |
|
Materias que continúan o temario | |||
|
Observacións | |
|