Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
To know the explanatory principles of the main processes of economic policy |
|
|
|
Coñecer e comprender as xustificacións e os obxectivos das políticas económicas sectoriais, das reformas estructurais e das políticas de oferta. |
|
|
|
Coñecer e comprender as xustificacións e os obxectivos das políticas económicas sectoriais, das reformas estructurais e das políticas de oferta. |
|
|
|
Coñecer e comprender as xustificacións e os obxectivos das políticas económicas sectoriais, das reformas estructurais e das políticas de oferta. |
|
|
|
To understand the utility of the subject in order to analyse potential economic situations affecting bussiness decisions |
|
|
|
Analizar os instrumentos de política microeconómica dispoñibles para a intervención en materia de política económica sectorial e estrutural. |
|
|
|
Analizar os instrumentos de política microeconómica dispoñibles para a intervención en materia de política económica sectorial e estrutural. |
|
|
|
Analizar os instrumentos de política microeconómica dispoñibles para a intervención en materia de política económica sectorial e estrutural. |
|
|
|
To develope intellectual attitudes, such as: creativity, intuition and analytical capacity, of logical and critical reflection |
|
|
|
Interpretar e analizar as principais aportacións á investigación económica en materia de políticas económicas sectoriais e estructurais e analizar a aplicación práctica deste tipo de políticas. |
|
|
|
Interpretar e analizar as principais aportacións á investigación económica en materia de políticas económicas sectoriais e estructurais e analizar a aplicación práctica deste tipo de políticas. |
|
|
|
Interpretar e analizar as principais aportacións á investigación económica en materia de políticas económicas sectoriais e estructurais e analizar a aplicación práctica deste tipo de políticas. |
|
|
|
To achieve a group of instruments in order to analyse economic facts in changing contexts |
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Primeira parte: Políticas económicas estruturais |
Tema 1. Fundamentos de política económica
Tema 2. Políticas económicas de oferta
Tema 3. Avaliación de políticas económicas |
Segunda parte: Políticas sectoriais horizontais |
Tema 4. Política de competencia
Tema 5. Política de innovación
Tema 6. Política ambiental e climática
Tema 7. Política de infraestruturas |
Terceira parte: Políticas sectoriais verticais |
Tema 8. Política agraria e de recursos naturais
Tema 9. Política industrial
Tema 10. Política enerxética
Tema 11. Políticas do sector servizos |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
|
4 |
0 |
4 |
Guest lecture / keynote speech |
|
17 |
51 |
68 |
Workshop |
|
24 |
48 |
72 |
Mixed objective/subjective test |
|
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
O profesor presentará a materia ao estudante e, se fose o caso, avaliará os seus coñecementos previos |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor desenvolverá os contidos básicos dos temas da asignatura |
Workshop |
Estudo de casos aplicados e prácticos sobre políticas económicas sectoriais e reformas estructurais mediante estatísticas, novas de prensa, comentarios en blogs, referencias bibliográficas especializadas na materia, etc. Levaranse a cabo nas sesións de carácter interactivo. Pode incluir preguntas breves de comprensión para realizar na aula. Pode ser obxecto de seminarios, debates ou postas en común. |
Mixed objective/subjective test |
Trátase dos exames oficiais da materia, durante os períodos de exames. Serán exames escritos sobre os contidos teóricos e prácticos da materia. Poderá haber preguntas de resposta breve, de resposta múltiple, tipo ensaio, prácticas etc. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Guest lecture / keynote speech |
Mixed objective/subjective test |
|
Description |
O estudante pode recibir atención personalizada para resolver as súas dúbidas sobre a materia, principalmente nas titorías no despacho.
As titorías en grupo reducido planificaranse ao longo do curso. Estarán destinadas a reforzar a aprendizaxe autónoma do alumno a través do seguimento e a supervisión das distintas actividades programadas (busca de datos económicos, fontes bibliográficas, resolución de problemas, exposición de traballos, seminarios etc.)
Para os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
|
As diferentes actividades desenvolvidas durante o curso serán avaliadas para obter a cualificación desta parte. Podería haber diferentes ponderacións para cada actividade segundo a súa tipoloxía ou dificultade. Valoraranse en gran medida o esforzo persoal a aprendizaxe continua e a comunicación escrita e/ou oral. |
60 |
Mixed objective/subjective test |
|
Esíxese unha cualificación igual ou superior a 3/10 nela para superar a materia. Ademáis do coñecemento dos contidos da materia, valoraranse:
- a capacidade de expresión
- as capacidades analítica e sintética
- a capacidade para argumentar
- a capacidade para elaborar un discurso coherente
- o dominio da linguaxe técnica e científica
|
40 |
|
Assessment comments |
<p class="MsoNormal"><b>Cualificación de non presentado:</b> Corresponde ao alumno, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.</p><p class="MsoNormal"><b>Segunda oportunidade e convocatoria adiantada:</b> Os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades de avaliación. Na convocatoria adiantada e na segunda oportunidade é posible recuperar 2 puntos da avaliación continua.</p><p class="MsoNormal"><b>Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia:</b> Agás para as datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación.</p><p class="MsoNormal"><b>Sobre condicións de avaliación final:</b> Está prohibido acceder á aula de exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.</p><p class="MsoNormal"><b>Identificación do estudante:</b> O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente.</p><p class="MsoNormal"> </p>
|
Sources of information |
Basic
|
Aranda García, Evangelina; Pérez Moreno, Salvador y Sánchez Andrés, Antonio (Coords.) (2018). Política económica y entorno empresarial. Pearson
Sánchez, A. y Tomás, J. A. (dir.) (2014). Crisis y política económica en España: Un análisis de la política económica actual. Cizur Menor. Aranzadi
Fernández Albertos, J y Manzano, D. (2010). Democracia, instituciones y política económica. Madrid. Alianza Editorial
Parejo Gámir, J. A; Calvo Benardino, A. y Paul Gutiérrez, J. (1995). La política económica de reformas estructurales. Madrid. Centro de Estudios Ramón Areces
Martín Mayoral, F. (coord.) (2009). Manual de economía española. Teoría y estructura. Madrid. Pearson Educación
Cuadrado Roura (dir) (2019). Política Económica. Madrid: McGraw-Hill
Fernández Díaz, A.; Parejo Gámir, J. A. y Rodríguez Sáiz, L. (2011). Política Económica. Madrid. McGraw-Hill
Gámir, L. (dir.) (2008). Política económica de España. Madrid. Alianza Editorial
Sánchez Andrés, Antonio; Ochando Claramunt, Carlos y Torrejón Velardiez, Miguel (2018). Política económica estructural. UOC
García Reche, A. y Sánchez Andrés, A. (coords.) (2016). Políticas económicas estructurales y de competitividad. Valencia. Tirant lo Blanch |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Economic Policy/611G01013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
<p>Observacións finais:</p> - <div align="justify">As referencias bibliográficas que se expoñen como bibliografía básica son as que se utilizan en maior ou menor medida para desenvolver o programa da asignatura nas sesións maxistrais. Durante o curso podería engadirse algunha referencia adicional si se considera axeitado para mellorar a docencia na materia e a comprensión da mesma por parte dos estudantes, sobre todo en aqueles casos nos que se trate dalgunha referencia de nova publicación.<br /></div>
- <div align="justify">Ao longo do curso os profesores da materia poderán establecer lecturas obligatorias e/ou voluntarias, que serán postas ao dispor do alumnado a través do Servizo de Reprografía da Facultade con tempo suficente para poder ser utilizadas polos alumnos en clase e ser preparadas para as probas de avaliación establecidas na asignatura. </div>
- <div align="justify">Tamén poderanse establecer lecturas de prensa e revistas.</div>
|
|