Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Afondar na comprensión da lóxica financeira |
A1
|
B1 B2
|
C6 C8
|
Comprende-la fundamentación da análise de proxectos de investimento |
A1 A3
|
B3 B7 B10
|
C4
|
Saber avaliar un investimento non financeiro |
A2 A4 A5 A6 A8 A11
|
B5 B8
|
|
Saber desenvolver modelos e aplicar ferramentas informáticas |
A5 A9
|
B3 B5 B7
|
C5 C7
|
Saber formular e defender un proxecto financeiro |
A10 A11
|
B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10
|
C1 C5 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Avaliación de proxectos de investimento. O valor. |
Introdución á avaliación de investimentos.
Fundamentos e fases do modelo de avaliación.
Os fluxos de caixa (método directo)
Os fluxos de caixa (método indirecto)
O valor actual neto
A taxa interna de rendemento
Outros criterios: O payback e o indice de rendibilidade |
O risco dos proxectos individuais |
Risco e incertidume
Análise de sensibilidade.
Introdución á simulación.
As árbores de decisión.
|
Modelos avanzados de avaliación de investimentos |
O investimento en equipos.
Decisións de investimento con racionamento de capital.
Enfoques de decisión multicriterio. AHP. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A3 A4 A8 A10 A11 B1 B6 B7 B10 C1 C4 C6 C7 C8 |
17 |
34 |
51 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A10 A11 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C6 C7 |
25 |
50 |
75 |
Prácticas a través de TIC |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C5 C6 C7 |
4 |
8 |
12 |
Proba mixta |
A3 A4 A8 A10 A11 B2 B3 B5 B6 B7 B8 C1 C6 |
2 |
9 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación dos aspectos xerais do tema. |
Estudo de casos |
O curso centrarase no estudo de proxectos de investimento realistas, complementados con exercicios sobre técnicas e modelos específicos. |
Prácticas a través de TIC |
Desenvolvemento e aplicación de modelos de análise mediante folla de cálculo e/ou software específico |
Proba mixta |
Proba de avaliación escrita, de contido teórico - práctico |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba mixta |
Sesión maxistral |
Prácticas a través de TIC |
Estudo de casos |
|
Descrición |
As actividades prácticas desenvolveranse nas aulas e como extensión delas, o cal require, pola súa propia natureza, unha supervisión por parte dos docentes.
As titorías individualizadas (no horario oficial publicado pola facultade para cada profesor), así como as titorías de pequeno grupo que se programen, realizaranse a través de Microsoft Teams. Fora deste horario, os estudantes poderán facer preguntas a través dos foros establecidos en Moodle.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A3 A4 A8 A10 A11 B2 B3 B5 B6 B7 B8 C1 C6 |
Cunha orientación eminentemente práctica, pretende medir a calidade xeral da aprendizaxe, as habilidades e competencias desenvolvidas polo alumnado. |
40 |
Prácticas a través de TIC |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C5 C6 C7 |
As TIC teñen nesta materia un papel instrumental. En consecuencia, aínda que non se valorará directamente a seu dominio, nalgúns casos prácticos avaliados poderían utilizarse ferramentas informáticas. |
0 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A10 A11 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C6 C7 |
Valorarase a capacidade de formular, resolver e analizar modelos de avaliación de proxectos de investimento. |
60 |
|
Observacións avaliación |
Na primeira oportunidade de avaliación levaranse a cabo 7
probas de avaliación continua, cun valor de 1 punto cada unha, das cales
descartarase a peor cualificación, polo que a puntuación máxima total será de 6
puntos. As actividades están integradas nas clases e só serán avaliadas cando
se leven a cabo na sesión correspondente. Non obstante, a cualificación dunha
das probas podería substituírse pola obtida mediante a participación en
actividades complementarias programadas (conferencias, seminarios ...).A segunda oportunidade de avaliación terá a posibilidade de
recuperar a avaliación continua mediante unha proba que se valorará nun máximo
de 4 puntos, cuxa clasificación substituirá a obtida na avaliación continua de
primeira oportunidade se é superior a ela.
Na convocatoria anticipada a avaliación realízase mediante
unha proba completa específica de todos os contidos e competencias da materia.O exame final terá un valor de 4 puntos, tanto na primeira
como na segunda oportunidade de avaliación. De acordo coa normativa aplicable,
os exames deberán realizarse nas datas oficiais establecidas, agás en casos
excepcionais previstos expresamente nas normas académicas. A cualificación de "non presentada" só se
concederá cando participe en actividades que teñan un peso de avaliación
inferior ao 20%, independentemente da cualificación obtida.
Todos os criterios de avaliación aplicaranse do mesmo xeito
para estudantes a tempo completo e a tempo parcial.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Fernández Castro, A.S. e Iglesias Antelo, S. (2000). Métodos Cuantitativos de Selección de Inversiones. Casos prácticos. . Santiago: Tórculo Edicións
BREALEY, R.A.; MYERS, S.C y ALLEN, F. (2010). PRINCIPIOS DE FINANZAS CORPORATIVAS, 9ª ed.. MacGraw-Hill
(). Principles of Corporate Finance. |
Outras edicións do manual de Brealey & Myers, ou doutros destes autores, proporcionan tamén axuda para a maioría dos conceptos tratados. |
Bibliografía complementaria
|
Suárez, A. (2005 ). Decisiones óptimas de inversión y financiación en la empresa. . Madrid: Pirámide
Piñeiro, C.; de Llano, P (2006). Dirección Financiera: modelos avanzados de decisión con Excel. . Madrid: Delta
Boedo Vilabella, Lucía (2010). Evaluación de un proyecto de inversión en entornos de certeza, riesgo e incertidumbre. . Editorial Reprografía del Noroeste, A Coruña
Berk, J.; DeMarzo, P. (2017). Finanzas Corporativas / Corporate Finance. Pearson
Pindado García, J. (2012). Finanzas Empresariales.. Madrid: Paraninfo
Doldán, F. (2003). Métodos cuantitativos de selección de inversiones. . Santiago: Tórculo |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Análise das Operacións Financeiras/611G02004 | Estatística I/611G02006 | Matemáticas II/611G02010 | Contabilidade Financeira I/611G02013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Teoría do Financiamento/611G02021 | Planificación Financeira/611G02034 |
|
Observacións |
No escenario docente semipresencial,
combinaríanse sesións presenciais e en liña, seguindo as instrucións da
institución. En escenarios docentes presenciais e semipresenciais, intentaríase facilitar, na medida do posible, o seguimento online das sesións presenciais. O uso de dispositivos electrónicos(ordenadores, tabletas e teléfonos) na aula poderá autorizarse exclusivamente para usos académicos.
|
|