Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Os alumnos deben expresarse dunha maneira creativa, orixinal e imaxinativa en textos orais e escritos de lingua inglesa. |
A9 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6
|
|
Deberían ter a capacidade de entender as principais ideas da maioría dos textos orais ou escritos en inglés, seguir liñas argumentais complexas e identificar as principais conclusións ás que chegou o falante, sempre que o tema sexa relativamente coñecido. |
|
B4
|
C2 C4
|
Os alumnos deberían poder seguir os discursos de textos orais dos medios de comunicación, sempre que se fale un nivel de lingua estándar, pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. |
|
B10
|
C2 C4
|
Os alumnos deben poder expoñer con claridade un tema relacionado cos asuntos tratados durante o curso, e outros, explicando claramente e destacando os puntos principais para poder seguille sen dificultade. Deberá contestar adecuadamente ás preguntas que xurdan e usar PowerPoint ou equivalente como apoio.
|
A6 A9
|
B4
|
C2 C4
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns e xerais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada.
|
A1
|
B1 B3
|
|
Os alumnos deben ser capaces de expresarse en inglés escrito co claridade e fluidez, nunha forma coherente e ben organizada, usando conectores de maneira apropiada. Deben usar vocabulario e estruturas que matizan e expresan modalidade: graos de certeza / incerteza, crenza/dúbida, probabilidade / improbabilidade, usando párrafos e puntuación correctamente. |
A1 A6 A9 A20
|
B4 B10
|
C2 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os temas elíxense o fin de preparar ao alumno para afrontar un bo número de situacións comunicativas reais. Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas.
1. Where we live
Gramática: énfase con investimento, tempos verbais (presente e pasado perfecto, presente e pasado simple e continuo) Funcións prácticas: describir, informar. Audición: Habilidade auditiva acerca da cidade e as súas xentes, a nivel C1. Composición escrita: informes. Vocabulario: O léxico relacionado coa cidade e as súas xentes, a nivel C1. |
a. Taxistas de Londres.
b. Casas de ilusión.
c. Plano dunha casa. |
2. The art of conversation.
Gramática: cláusulas relativas (explicativas (non-defining) e especificativas (defining)). Funcións prácticas: ofrecer consellos. Audición: Habilidade aural acerca dos temas tratados a nivel C1. Composición escrita: propostas. Vocabulario: O léxico relacionado con presentarse e a conversación, a nivel C1. Funcións prácticas: Pedir información. |
a. Como manter unha conversación.
b. Os campeóns do texting.
c. A conversación, a comunicación e Internet. |
3. Ages and stages.
Vocabulario: El léxico relacionado con la educación, a nivel C1 (sustantivos contables y no-contables); Gramática: voz pasiva, colocaciones y frases con "wish". Práctica en ingles oral: discusión acerca de la publicidad; Estilo y registro: El lenguaje apropiado para realizar cada tarea; transferencia de registro y estilo. |
a. Obsesión cos vampiros.
b. O que poden facer os diarios por ti, e o que non poden facer.
c. Onde e por que a xente vive máis tempo. |
4. No gain without pain.
Gramática: "-ing" e infinitivo, dobrar consonants en formas "-ed" e "-ing". Composición escrita: descricións, argumentos. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido; dobrar consonantes despois de vogais segundo a súa pronuncia. Práctica oral: debater e discutir acerca da motivación. |
a. Xente sobresaínte.
b. Os produtos fallados.
c. Por que o perfeccionismo non é perfecto |
5. The feel-good factor.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features; "wish", "would rather / sooner", "it'd". Funcións prácticas: descricións; Vocabulario: O léxico relacionado coa felicidade, a nivel C1. |
a. O prezo da felicidade.
b. Películas que che fan sentir ben.
c. A Aplicación da Felicidade.
d. O traballo e a Felicidade. |
6. Living with the past.
Gramática: comparacións (by far, far more, far less, etc); adverbios, frases adverbiais e conxuncións. Composición escrita: críticas de series, películas, libros, etc. |
b. Árbores familiares.
c. A acumulación de obxectos na casa.
d. A Arqueoloxía. |
7. The hard sell.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features. Audición: Habilidade aural acerca de técnicas de venda a nivel C1. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo (narrativas e publicidade). |
a. A importancia dos nomes dos produtos.
b. O quinto sabor.
c. A utilización dos perfumes no marketing. |
8. Passing through.
Práctica en ínguas oral: Viaxes e voluntariado. Gramática: "modal verbs". Composición escrita: folletos. Exercicios: transformacións. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Vocabulario: O léxico relacionado coas viaxes, a nivel C1. |
a. Viaxar para gañarse a vida.
b. O voluntariado no estranxeiro.
c. Expatriados en Nova Iorque.
d. Á caza dos souvenirs
e. As guías de viaxes. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
C2 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A6 C2 |
10 |
15 |
25 |
Discusión dirixida |
A1 A6 C4 C2 |
8 |
12 |
20 |
Proba oral |
A6 C2 |
0 |
6 |
6 |
Seminario |
A6 B6 |
13 |
15 |
28 |
Proba obxectiva |
C4 C2 |
0 |
25 |
25 |
Presentación oral |
A6 A9 B4 B6 B10 C2 |
1 |
10 |
11 |
Portafolios do alumno |
A1 A9 A15 A20 B1 B3 B5 |
2 |
30 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Primeira toma de contacto coa materia, onde as actividades teñen como fin a obtención de información achega do nivel de competencia do alumnado, para poder avanzar de acordo coas súas expectativas e necesidades. |
Sesión maxistral |
Modo de clase maxistral, acompañada de material audiovisual, co fin de aumentar e consolidar os coñecementos dos alumnos da lingua inglesa e os temas aprendidos. |
Discusión dirixida |
Diálogos en parellas e grupos pequenos, con seguimento dos profesores, onde se pon en práctica as habilidades dos alumnos, e onde poden ter lugar conversacións e debates informais e espontáneos. |
Proba oral |
Unha proba onde se avalía a competencia comunicativa, dentro do contexto dunha entrevista individual ou de parellas, cun ou ambos os profesores. |
Seminario |
Son sesións prácticas onde se desenvolven as catro habilidades básicas en relación co programa, ou outros temas que xurdan. |
Proba obxectiva |
Exame escrito. Isto permite que os profesores avalíen os coñecementos e habilidades lingüísticas adquiridos, desenvolvidos e mellorados durante o curso. Pode incluír varios tipos de preguntas: composicións, preguntas de resposta múltiple, completar frases, transformacións, proba de audición e outros exercicios. Basearase nos materiais utilizados ao longo do curso. |
Presentación oral |
Unha presentación que tratara dun tema controvertido elixido polo propio alumno. O alumno debería chegar a algún tipo de conclusión despois de considerar e explicar os puntos principais. Debería usar PowerPoint ou similar como apoio dos seus argumentos. |
Portafolios do alumno |
Os alumnos deberían gardar e ordenar os materiais que son o resultado das clases, e outros materiais, cos seus propios comentarios e as notas asignadas, para facer un seguimento dos seus progresos. Isto inclúe as composicións coas notas, comentarios e correccións do profesor. Tamén inclúe calquera tipo de investigación ou traballo levado a cabo polo alumno. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
Os profesores corrixirán ao longo do curso varias redaccións de cada alumno/a. Os do Profesor Alan Floyd realizaranse nas horas de clase, sempre que estas se podan levar a cabo de maneira presencial.
Os estudantes deberán ter en conta os seus erros e as correccións e comentarios en futuras ocasións. Poderán e deberían consultar cos profesores acerca da maneira de mellorar os seus rendementos, e usar o tempo dedicado ao auto-aprendizaxe para corrixir erros.
Todos o alumnado debería aproveitar o tempo das horas no gabinete dos profesores, que están para o propósito de facer un seguimento do seu progreso. No caso de non poder facelo, deben utilizar os medios virtuais á súa disposición. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
C4 C2 |
Unha proba obxectiva (exame) baseada nos materiais usados en clase, a lectura adicional e os traballos esixidos por ambos os profesores. Incluirá varios tipos de exercicios. |
35 |
Portafolios do alumno |
A1 A9 A15 A20 B1 B3 B5 |
Avaliaranse varias composicións. As características de cada unha serán explicadas polo profesor(a). |
20 |
Seminario |
A6 B6 |
Avaliaranse a asistencia (5%) e participación (5%) dos alumnos (=10%). (Ver plano de continxencia para situacións de excepcionalidade) |
10 |
Presentación oral |
A6 A9 B4 B6 B10 C2 |
Ao alumno esixiráselle unha presentación acerca dun tema elixido por el / ela, que contén un elemento de polémica. Debe basearse nun texto extraido dunha revista, unha páxina de Internet, un periódico, etc, onde se expresa un punto de vista, e o alumno debe incluír e argumentar o seu propio punto de vista achega do tema. Esta proba é individual ou en parella, e debe levar a cabo sen ter apuntamentos diante. Poderase utilizar unha presentación con PowerPoint ou similar, pero a mesma só debe consultarse, non lerse. Proporcionaranse máis detalles no programa da materia que se atopará en Moodle. |
20 |
Proba oral |
A6 C2 |
Todos o alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre, en formato de entrevista individual ou en parella, na que deberá mostrar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. Avaliarase a capacidade de facerse entender, a súa coherencia, fluidez, pronunciación e tamén a complexidade e corrección léxicas e gramaticales. |
15 |
|
Observacións avaliación |
<h4>No caso de no-presencialidade, os alumnos deben consultar o apartado "Plano de Continxencia", tanto no caso da primeira como da segunda oportunidade.</h4><p>Os profesores teñen acceso ao programa "Turnitin", útil á hora de evitar o plaxio.</p><p>IMPORTANTE: Para superar a materia, a suma das distintas probas deberá ser 5 sobre 10, tendo en conta que a cualificación mínima da proba escrita deberá ser de 4 puntos sobre 10. Os alumnos/as que non se presenten o día das probas escritas recibirán a cualificación de NP.</p><div><p><b>AVALIACIÓN SEGUNDA OPORTUNIDADE: As/Os estudantes que non superen a proba na primeira oportunidade terán que ir á segunda oportunidade, onde os criterios de avaliación serán os seguintes: </b></p></div><div><div><p><b>Portafolio do alumno (20%), Proba obxectiva (25%), Resumo oral dun conto en inglés extraído do libro de Roald Dahl: “Collected Short Stories of Roald Dahl Vol 2” (10%) A historia para o curso 2020/2021 é “Lamb to the Slaughter", Presentación oral (25%), Proba oral (20%).</b></p></div><div>Podense descargar de forma legal os contos de Roald Dahl en calquera destos enlaces:</div></div><div><h4><a href="https://epdf.pub/the-collected-short-stories-of-roald-dahl-volume-2.html">https://epdf.pub/the-collected-short-stories-of-roald-dahl-volume-2.html</a></h4><h4><a href="http://ebooks.rahnuma.org/1508584978-Roald.Dahl_The-Collected-Short%20Stories-Volume2.pdf.html">http://ebooks.rahnuma.org/1508584978-Roald.Dahl_The-Collected-Short%20Stories-Volume2.pdf.html</a></h4></div><h4><a href="https://royallib.com/read/Dahl_Roald/The_Collected_Short_Stories_of_Roald_Dahl_Volume_2.html#0">https://royallib.com/read/Dahl_Roald/The_Collected_Short_Stories_of_Roald_Dahl_Volume_2.html#0</a></h4><p>Os alumnos que aproban unha parte da avaliación na primeira oportunidade non terán que repetir esa parte en xullo.</p><div>Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.</div><h4>DISPENSA ACADÉMICA: Aqueles alumnos que oficialmente se matricularon a tempo parcial, e teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de permanencia desta universidade, serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo. </h4>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Burgess, Sally, and Thomas, Amanda (2014). Gold Advanced Coursebook. . Harlow, UK. Pearson ELT. |
Os alumnos deben traer o libro de texto a clase de maneira habitual, no caso de poder impartir a materia por medio de ensino presencial. Tamén poden practicar a audición (listening comprehension) ao mesmo nivel do Gold Advanced Exam Maximiser (que sin embergantes non estudiaremos en clase. É disponible na biblioteca da Facultade de Filoloxía), e en: http://www.english.com/goldadvanced/goldadvanced.html?page=maximiser |
Bibliografía complementaria
|
Edwards, Lynda and Jacky Newbrook (2014). Gold Advanced. Maximiser with key..
Quirk, R. and Greenbaum, S. (1985). A University Grammar of English. London, Longman
Vince, Michael (2009). Advanced Language Practice. English Grammar and Vocabulary. (WITH KEY) MacMillan Publishers
Mann, M. (2008). Destination C1 and C2: grammar and vocabulary. MacMillan
Tims, Nicholas et al. ( 2014). Face2face Advanced Workbook. Cambridge, UK: CUP ISBN 1107690587
Jones, Leo (2001). New Cambridge Advanced English. Cambridge, CUP.
Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford: O.U.P. |
Estes 7 libros son para referencia e estudo. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa 1/613G01003 | Lingua Inglesa 2/613G01008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa 4/613G01019 |
|
|