Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Familiarizarse coa evolución da literatura inglesa |
A1 A3 A6 A8 A9 A15
|
B1 B3 B7 B8
|
C2 C4
|
Aprender e aplicar técnicas de analise literaria |
A1 A2 A3 A7 A10 A11 A15 A16
|
B6 B7
|
C2
|
Familiarizarse con aspectos diversos da historia de Gran Bretaña e a sua cultura |
A1 A2 A3 A7 A15 A17
|
B1 B2 B4 B10
|
C4
|
Saber recoñecer e analizar os contidos ideolóxicos dos textos |
A1 A2 A7 A17
|
B1 B3 B5 B8 B10
|
C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. A novela no século XVIII. |
1.1.Introduction to realism. Narrative technique.
1.2 The Birth of the Novel in the English Language. Periodicals
1.2. Swift, Defoe and Sterne.
1.3. Charlotte Lennox
Readings: Robinson Crusoe, Swift´s Poems; Tristram Shandy, The Female Quixote (chapters). |
2.A novela no século XIX (I). Poesía. |
2.1.The Regency Period.Jane Austen
2.2. Maria Edgeworth.
2.2. The Brontës.
2.3. George Eliot.
2.4.Poetry. Characteristics.
2.5 Gothic Romance.
Readings: Pride and Prejudice, Wuthering Heights; Villette, The Mill on the Floss. Middlemarch (chapters). Selection of Poems. |
3.A novela no século XIX(II). Época victoriana.Fin de siècle |
3.1 Introduction to Victorianism. Context.
3.2. Charles Dickens. Hard Times
3.3. The Problem novel.
3.4. The fin de siècle:The New Woman.Decadentism.
3.5. Popular culture. Detective, mistery, adventure fiction. R.L. Stevenson, H. G. Wells, Rider Haggard.
3.6. Drama.
Readings: Hard Times. Excerpts by H. G. Wells, Rider Haggard. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A2 A3 A8 B4 B10 |
18 |
18 |
36 |
Traballos tutelados |
A1 A6 A7 B1 B2 B5 B6 B7 |
0 |
30 |
30 |
Sesión maxistral |
A9 A10 A11 |
10 |
10 |
20 |
Seminario |
A15 A16 A17 |
10 |
5 |
15 |
Lecturas |
B3 B8 C2 C4 |
0 |
45 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Debate na clase. Require lecturas previas. |
Traballos tutelados |
Traballos individuais ou en grupo pequeno. |
Sesión maxistral |
Explicación de temas. |
Seminario |
Discusión en mais profundidade de temas. Realizaránse en grupo reducido para favorecer a participación de todas/os. |
Lecturas |
Ler os textos do corpus (obras ou fragmentos) |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumnado deberá preparar traballos individuais e/ou por grupos sobre textos e temas do corpus para a súa presentación oral. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A9 A10 A11 |
Duas probas (unha hacia metade do curso; outra na data asignada para o exame final) nas que o alumnado deberá amosar o seu dominio nos contidos e destrezas traballados nas sesión maxistrais e tamén nos grupos reducidos e seminarios. Deberase acadar unha cualificación mínima de 4 sobre 10 en cada unha das dúas probas para que a nota resultante poida ser sumada á obtida no resto das actividades avaliables |
40 |
Traballos tutelados |
A1 A6 A7 B1 B2 B5 B6 B7 |
Traballos puntuables de diverso tipo. |
50 |
Discusión dirixida |
A2 A3 A8 B4 B10 |
As profesoras valorarán o traballo do estudantado a diario e o seu compromiso. Teráse en conta a participación activa e a atención prestada. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Na oportunidade de xullo os alunos/as realizarán un traballo sobre os textos de estudo (4-6 páxinas e 60% da nota) e o exame (40% da nota). Aqueles alunos/as que o longo do curso presentaran traballos satisfactoriamente non teñen que presentar ningun traballo adicional. A aplicación Turnitin será utilizada para verificar a orixinalidade dos traballos. Turnitin detecta citas incorrectas,
plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorrer, aplicaranse as normas contra
o plaxio (Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos
estudos de grao e mestrado universitario). Turnitin
recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/a
propio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiais
localizados en Internet. Os alumnos/as que non se presenten ás probas obxectivas da primeira ou segunda oportunidade acadarán a cualificación de Non Presentado se non entregaron máis do 50% das actividades avaliables durante o curso. Segundo as directrices da Vicerreitoría de Organización Académica e Titulacións, os alunos/as que suspendan na primeira oportunidade e non se presenten á segunda oportunidade de xullo, figurarán coa nota de "suspenso." O alumnado oficialmente matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica como establece a Normativa de permanencia desta Universidade, será avaliado en calquera oportunidade segundo os criterios especificados para a segunda oportunidade. O estudantado que se presente á convocatoria adiantada de decembro availarase segundo as normas da oportunidade de xullo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brantlinger, P. y Thesing, W. (eds) (2005). A Companion to the Victorian Novel . Oxford:Blackwell
Showalter, Elaine (1989). A Literature of their Own. From Brontë to Lessing. London: Routledge
Ruthven, K.K. (1984). Feminist Literary Studies. An Introduction. Cambridge: CUP
Ledger, Sally (1997). Fiction and Feminism at the fin de siècle. Manchester: Manchester UP
Álvarez Amorós et al (1998). Historia crítica de la novela inglesa . Salamanca:Ediciones Colegio de España
Lorenzo Modia, M.J. (1998). Literatura inglesa del siglo XVIII. A Coruña: Universidade da Coruña
Butler, Marilyn (1981). Rebels and Revolutionaries: English Literature and its Background, 1760-1830 . Londres y Oxford: O.U.P.
Liggins, Emma; Maunder, A.; Robins, R. (eds) (2011). The British Short Story. London: Palgrave
Copeland, E. & Mc Master, J. (eds) (2001). The Cambridge Companion to Jane Austen. Cambridge: CUP
Rogers, P. (ed.) (1978). The Eighteenth Century. The Context of English Literature. London: Methuen
Stone, Lawrence (1990). The Family, Sex and Marriage in England 1500-1800. Harmondsworth: Penguin
Miles, Rosalind (1987). The Female Form. Women Writers and the Conquest of the Novel. London: Routledge
Gilbert, S. and Gubar, S. (2000). The Madwoman in the Attic. Yale UP
Chris, Carol T. et al (Eds) (2006). The Norton Anthology of English Literature, vol 2. New York & London: Norton
Greenblatt, Stephen et al (eds) (2005). The Norton Anthology of English Literature: The Victorian Age. New York: Norton
Spencer, Jane (1986). The Rise of the Woman Novelist: From Aphra Behn to Jane Austen. Oxford: Blackwell
Sanders, Andrew (1994). The Short Oxford History of English Literature. Oxford: Clarendon
Todd, Janet (1992). The Sign of Angellica. Women, Writing and Fiction 1600-1800. Columbia UP
Wollstonecraft, Mary (2004). Vindicacion dos dereitos da muller. Santiago de Compostela: Sotelo Blanco |
|
Bibliografía complementaria
|
Eagleton, Mary (1998). Feminist Literary Criticism. London: Longman
Todd, Janet (1988). Feminist Literary History. London: Polity Press
Hanson, Clare (1987). Short Stories, Short Fiction 1880-1980. London: MacMillan
Bell, Michael (1980). The Context of English Literature. London: Methuen |
Reading list: Robinson Crusoe. Pride and Prejudice. Wuthering Heights. Hard Times.
Selection of Poems |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Introdución aos Estudos Literarios/613G03005 | Literatura Inglesa 1/613G03010 | Literatura Inglesa (Séculos XX e XXI)/613G03040 | Literatura Inglesa e Xénero/613G03043 |
|
|