Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer optimizacións avanzadas aplicables a programas paralelos |
AP1 AP2 AP5
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP9
|
|
Controlar a afinidade e o balanceo de carga |
AP5
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP9
|
CP1
|
Optimizar comunicacións en sistemas de memoria distribuida |
AP2 AP4 AP5
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP9
|
CP1
|
Realizar entrada/salida paralela |
AP4 AP5
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP9
|
CP1
|
Programar sistemas con varios aceleradores hardware |
AP4 AP5 AP7
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP9
|
CP1
|
Programar sistemas con memoria compartida/distribuida |
AP4 AP5 AP7
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP9
|
CP1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1- Técnicas avanzadas de optimización de códigos paralelos. |
- |
2- Control de afinidade e balanceo de carga. |
- |
3- Optimización de comunicacións en sistemas de memoria distribuida.
|
- |
4- Entrada/salida paralela. |
- |
5- Programación híbrida para sistemas con varios aceleradores hardware.
|
- |
6- Programación híbrida para sistemas de memoria compartida/distribuida. |
- |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
A2 A5 C1 |
21 |
63 |
84 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A4 A5 A7 B1 B2 B5 B6 B9 C1 |
0 |
45 |
45 |
Sesión maxistral |
A1 A4 A7 B1 |
20 |
0 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Nestas clases se realizan tarefas dirixidas que permitan ao alumno familiarizarse desde un punto de vista práctico cos contidos expostos nas clases teóricas. |
Traballos tutelados |
Realización de traballos, nos que o alumno ten que empregar os coñecementos adquiridos para resolver distintos problemas de forma autónoma. |
Sesión maxistral |
Clases teóricas, nas que se expón o contido de cada tema. O alumno disporá de todo o material necesario antes da clase e o profesor promoverá unha actitude activa, realizando preguntas que permitan aclarar aspectos concretos e deixando cuestións abertas para a reflexión do alumno. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Tanto nas práticas de laboratorio así como durante o desenvolvemento dos traballos tutelados, os estudantes poderán presentar cuestións, dúbidas, etc. O profesor/a, atendendo a estas solicitudes, repasará conceptos, resolverá novos problemas ou utilizará calquera actividade que considere axeitada para resolver as cuestións plantexadas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A4 A5 A7 B1 B2 B5 B6 B9 C1 |
Calidade do traballo e do progreso do alumno durante a súa realización |
100 |
|
Observacións avaliación |
Nas actividades de avaliación a distancia se lles poderá requirir aos alumnos a aplicación de mecanismos que garantan a súa identidade así como o autoría de os elementos avaliables presentados. Todas as actividades de avaliación recolleitas nesta guía conforman o proceso de avaliación continua da asignatura. Nin as clases nin as actividades de avaliación requiren presencialidade do alumno. Isto, unido ao feito de que todos os materiais da asignatura están dispoñibles na plataforma web de educación do título, favorece o traballo e a avaliación dos alumnos matriculados a tempo parcial e con dispensa académica de exención de docencia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Using Advanced MPI: Modern Features of the Message-Passing Interface. 2014. W. Gropp, T. Hoefler, R. Thakur, E. Lusk. MIT Press - Using OpenMP: The Next Step: Affinity, Accelerators, Tasking, and SIMD (Scientific and Engineering Computation). 2017. R. van der Pas, E. Stotzer, C. Terboven . MIT Press - OpenCL Programming Guide. 2011. A. Munshi, B. Gaster, T. G. Mattson, J. Fung, D. Ginsburg. Addison-Wesley/Pearson Education |
Bibliografía complementaria
|
|
- Multi-core programming. 2006. S. Akhter e J. Roberts. Intel Press. - Professional CUDA C Programming. 2014. J. Cheng, M. Grossman, T. McKercher. Wross. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Programación Paralela/614473102 | Programación de Arquitecturas Heteroxéneas/614473103 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo Fin de Máster/614473111 |
|
Observacións |
Debido á forte interrelación entre a parte teórica e a parte práctica, e á progresividade na presentación de conceptos moi relacionados entre si na parte teórica, é recomendable dedicar un tempo de estudo ou repaso diario.
Nesta materia faráse un uso intensivo de ferramentas de comunicacioun en liña: videoconferencia, correo electrónico, chat, etc.
|
|