Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Metodologías de Desarrollo | Código | 614G01051 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Metodoloxías existentes para distintos ciclos de vida (áxil, clásica, fervenza, espiral,...). Metodoloxías clásicas. Proceso unificado de desenvolvemento. Metodoloxías áxiles de desenvolvemento. Programación extrema. Desenvolvemento colaborativo. Evolución e mantemento do software (integración, sistemas legacy,...). Metodoloxía e aspectos éticos/sociais/legais característicos en distintos dominios de aplicación. |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos NON HAI REALIZAN CAMBIOS ESENCIAIS. COMPLEMENTARANSE Os CONTIDOS CON NOVAS PRESENTACIÓNS, VÍDEOS, EXPLICACIÓNS E INSTRUCIÓNS PARA POTENCIAR O ALCANCE E DESENVOLVEMENTO DA PRÁCTICA, CUXO SEGUIMENTO SE INTENSIFICA, CO FIN DE FACELO COHERENTE CO MAIOR PESO DA MESMA NA AVALIACIÓN DA MATERIA 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen SEN CAMBIOS ESENCIAIS. CONVOCATORIAS MOI FRECUENTES DE REUNIÓNS DE GRUPOS REDUCIDOS (4 ALUMNOS POR GRUPO) DO PROXECTO DAS PRÁCTICAS, CONDENSANDO NELAS A ATENCIÓN Á MESMA, Aos TRABALLOS TUTELADOS E Ás TUTORÍAS. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado HORARIOS DE CLASE E CONVOCATORIAS DIARIAS DE GRUPOS REDUCIDOS DE PROXECTO E PRÁCTICAS. VÍDEOS DE EXPLICACIÓNS E CLASES GRAVADAS, CANDO CUMPRA. ACTIVIDADES E ENVIO DE MATERIAL DE APOIO REVISIÓN DE DOCUMENTACIÓN DE TRABALLOS E CONTESTACIÓN A DÚBIDAS.(Para tutorías e práctica convócase aos grupos. Para consultas, baixo solicitude). 4. Modificacións na avaliación Establécese o 70% o peso da práctica na cualificación final e en 30% o da teoría. *Observacións de avaliación: ****A avaliación da teoría será, no caso de que iso proceda e sempre que as circunstancias permítano, a única actividade que podería realizarse de modo presencial nesta materia**** 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |