Datos Identificativos | 2020/21 | |||||
Asignatura (*) | Metodoloxía para a investigación social | Código | 615474003 | |||
Titulación |
|
|||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||
Idioma | ||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||
Prerrequisitos | ||||||
Departamento | Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
|||||
Coordinación | Correo electrónico | |||||
Profesorado | |
Correo electrónico | ||||
Web | ||||||
Descrición xeral | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Competencias específicas | AM2 AM4 AM5 AM7 AM10 AM11 AM12 |
||
Competencias transversais | BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9 BM10 BM11 BM12 BM13 |
||
Competencias nucleares | CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
1. DESEÑO DA INVESTIGACIÓN |
1.1. Paradigmas 1.2. Tipoloxías 1.3. Fases e organización da investigación 1.4. Marcos e conceptos 1.5. Ferramentas de axuda á investigación |
2. TÉCNICAS CUALITATIVAS | 2.1. Observación 2.2. Entrevistas 2.3. Uso de documentos |
3. TÉCNICAS CUANTITATIVAS | 3.1. Traducción empírica da teoría 3.2. Cuasalidade e experimento 3.3. Fontes estatísticas oficiais 3.4. Enquisas 3.5. Mostraxe 3.6. Escalas |
4. ANÁLISE | 4.1. Preliminares e protocolos 4.2. Probas de contraste 4.3. Paquetes estatísticos 4.4. Presentación de informes |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Sesión maxistral | 10 | 0 | 10 | |
Proba obxectiva | 2 | 20 | 22 | |
Traballos tutelados | 0 | 20 | 20 | |
Solución de problemas | 10 | 9 | 19 | |
Atención personalizada | 4 | 0 | 4 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral do profesor da materia da asignatura |
Proba obxectiva | Exame da materia vista en clase |
Traballos tutelados | Traballo en profundidade sobre un tema relacionado coa materia |
Solución de problemas | Corrección de tarefas que semanalmente deben realizar os/as alumnos/as |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | Exame escrito sobre a materia vista en clase | 50 | |
Traballos tutelados | Traballo escrito, eventualmente exposto en clase. | 20 | |
Solución de problemas | Tarefas semanais que realizan os alumnos fóra da horas presenciais | 30 | |
Observacións avaliación | |||
Fontes de información |
Bibliografía básica |
Díaz de Rada, V. (2009). Análisis de datos de encuesta. Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS. Barcelona. UOC Miquel, S.; Bigné, E.; Lévy, J. P.; et al. (1996). Investigación de Mercados. Madrid. McGraw Hill Cea D'Ancona, Mª A. (2001). Metodología Cuantitativa. Estrategias y Técnicas de Investigación Social. Madrid: Síntesis Corbetta, P. (2007). Metodología y Técnicas de Investigación Social. Madrid. McGraw Hill Ferrán Aranaz, M. (2001). SPSS para Windows. Análisis Estadístico. Madrid. McGraw Hill Vallés, M. S. (1997). Técnicas cualitativas de investigación social. Reflexión metodológica y práctica profesional. Madrid: Síntesis |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |