Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
Asignatura (*) | Políticas migratorias e dereito das migracións | Código | 615525012 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Dereito Público |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | A asignatura realiza unha aproximación a duas cuestións fundamentais na formación en migracións internacionais: a regulación xurídica dos procesos migratorios e do control de fronteiras, e as políticas públicas en materia migratoria, con especial atención á sua vertente de control. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non haberá 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas *Metodoloxías docentes que se modifican As sesións maxistrais e tódalas actividades formativas prácticas desenvolveranse por Teams. A proba obxectiva pasará a realizarse por moodle, mantendo a súa estrutura. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Os profesores da materia estarán dispoñibles polas canles habituais nestes casos: moodle, teams e email. 4. Modificacións na avaliación Non hai. *Observacións de avaliación: Mantense o peso que a proba obxectiva terá no conxunto da cualificación global da materia. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai. |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Ao finalizar a materia, o alumnado será capaz de: a) Posuír os coñecementos esenciais da normativa en materia de estranxeiría. b) Coñecer as políticas migratorias europeas e española en aspectos relacionados co control de fronteiras e as políticas de integración de inmigrantes. | AM2 AM3 AM4 AM6 AM10 AM11 AM12 |
BM4 BM6 BM14 BM18 BM20 BM21 BM22 |
CM1 CM3 CM5 CM6 CM7 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
As políticas migratorias na Unión Europa • As políticas de control da fronteira Sur de Europa • Rexímenes xurídicos aplicables aos estranxeiros • Dereitos e liberdades dos estranxeiros |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Discusión dirixida | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | 6 | 6 | 12 |
Seminario | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | 6 | 6 | 12 |
Traballos tutelados | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | 1 | 77 | 78 |
Sesión maxistral | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | 12 | 36 | 48 |
Atención personalizada | 0 | 0 | ||
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Discusión dirixida | Debate sobre cuestións básicas da materia |
Seminario | Realización de sesión de docencia teórica e debate con profesores convidados, españois e estranxeiros |
Traballos tutelados | Realización tutelada dun traballo de análise sobre algunha das cuestións básicas da materia |
Sesión maxistral | Explicación sustancialmente teórica das cuestións básicas da materia |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | Na realización do traballo tutelado avaliarase a capacidade de análise do estudante, así como a súa capacidade de plantexar a investigación sobre a materia abordada. | 70 |
Sesión maxistral | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | Durante as sesións maxistrais avaliarase a participación activa dos estudantes na aula | 10 |
Discusión dirixida | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | Nas discusións dirixidas avaliarase a participación activa dos estudantes, así como a súa capacidade de análise da materia. | 10 |
Seminario | A2 A3 A4 A6 A10 A11 A12 B4 B6 B14 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C5 C6 C7 | Durante os seminarios avaliarase a participación activa dos estudantes no debate dos temas suscitados polos profesores convidados. | 10 |
Observacións avaliación | |||
Fontes de información |
Bibliografía básica | |
No desenvolvemento do curso, o docente poderá poñer a disposición do estudantado bibliografía complementaria, ademais de entregar apuntamentos. |
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario | |||
|
Observacións | |