Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||
Asignatura (*) | Fontes de Información Xornalística | Código | 616531007 | |||||||
Titulación |
|
|||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||
Idioma |
|
|||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||
Departamento | Departamento profesorado máster Humanidades Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
|||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||
Web | ||||||||||
Descrición xeral | Coñecemento e identificación dos distintos tipos de fontes na contorna dixital. Desenvolvemento das habilidades necesarias para verificar as fontes e contrastar con rigor as informacións. | |||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen – Seminarios con profesionais – Prácticas de laboratorio (poden facerse online, con atención personalizada, computa na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Google Docs: para compartir materiais dos profesores e profesionais que imparten docencia. – Teams: utilizarase esta plataforma para as clases maxistrais, os seminarios con profesionais, segundo o horario, e para o seguimento e apoio na realización das “prácticas de laboratorio”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. A través de Teams os alumnos tamén poden transladar consultas. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: – As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |