| Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||
| Asignatura (*) | Edición de Contidos en Función da Plataforma | Código | 616531010 | ||||||||||||||
| Titulación | |||||||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||
| Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Optativa | 6 | |||||||||||||
| Idioma |
|
||||||||||||||||
| Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||
| Prerrequisitos | |||||||||||||||||
| Departamento | Departamento profesorado máster Humanidades Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||||||||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||
| Web | |||||||||||||||||
| Descrición xeral | Os alumnos aprenderán a xestionar os procesos e as técnicas necesarias para construír contidos informativos en función do soporte tecnolóxico onde lles toque actuar, sacando o maior proveito de cada un deles. Converteranse en expertos en edición de contidos tanto textual como visualmente, para a súa difusión en calquera soporte: impreso, web, televisión, radio, RRSS, etc. O obxectivo é que sexan capaces de poñer a tecnoloxía ao servizo do contido. | ||||||||||||||||
| Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen – Prácticas en laboratorio (poden realizarse de maneira online) Atención personalizada, computan na aviación – Seminarios con profesionais - Traballos tutelados (atención personalizada, computan na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Google Docs: para compartir materiais dos profesores e profesionais que imparten docencia. – Teams: utilizarase esta plataforma para as clases maxistrais, os seminarios con profesionais, segundo o horario, e para o seguimento e apoio na realización das “prácticas de laboratorio e os trabamos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. A través de Teams os alumnos tamén poden transladar consultas. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: – As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballos tutelados). 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios |
||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||