Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Metodoloxía selectivo correlacional Código 620517004
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Departamento profesorado máster
Educación Física e Deportiva
Coordinación
Romo Perez, Vicente
Correo electrónico
Profesorado
Arce Fernandez, Constantino
Romo Perez, Vicente
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Nesta materia preténdese que ao alumnado coñeza as técnicas de mostraxe e saiba construír e analizar un
cuestionario.
Plan de continxencia === MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha
planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno
atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou
parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da
docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o
profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
No caso de que se produza confinamento.
* Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías pero executadas dunha manera virtual sincrona
* Metodoloxías docentes que se modifican
Ningún
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Realizaranse a través dos despachos virtuais no campus remoto da UVigo. No caso do profesor Constantino Arce a través de
skype.
* Modificacións (procédense) dos contidos a impartir
Non hai modificacións
* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe
* Outras modificacións
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
A avaliación realizarase dunha maneira virtual segundo a ponderación que figura na guía docente

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Coñecer e saber realizar un deseño de investigación con metodoloxía selectivo correlacional AI7
AI8
AI9
BI1
BI2
BI3
BI5
BI6
BI7
BI9
CI1
CI2
CI3
CI4
Saber analizar os resultados e interpretalos AI7
AI8
AI9
BI1
BI2
BI3
BI5
BI6
BI7
BI9
CI1
CI2
CI3
CI4

Contidos
Temas Subtemas
Mostraxe e tipos de mostraxe nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
Cálculo do tamaño mostra
Técnicas de mostraxe
Mostro estratificado
Nivel de confianza e erro de mostraxe
Deseños de enquisas nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
Métodos de recollida de datos.
A Enquisa
O cuestionario nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
Deseño de cuestionarios
Fiabilidade e validez
Entrevista nas ciencias da actividade física, deporte e saúde
Características da entrevista
Análise factorial Análise factorial exploratorio

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Solución de problemas A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 5 60 65
Sesión maxistral A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 10 0 10
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Solución de problemas Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: El alumno debe desarrollar de forma autónoma el análisis y resolución de los problemas y/o
ejercicios.

Resolución de problemas e/ou exercicios: Formulación, análise, resolución e debate dun problema ou exercicio relacionado coa temática da materia complemento da lección maxistral
Sesión maxistral Exposición dos contidos da materia por parte do profesorado

Atención personalizada
Metodoloxías
Solución de problemas
Descrición
Resolución de problemas e/ou exercicios: Formulación, análise, resolución e debate dun problema ou exercicio
relacionado coa temática da materia complemento da lección maxistral.


Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: O alumno debe desenvolver de forma autónoma a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Sesión maxistral A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 Exame pregunta curta e/ou tipo test 20
Solución de problemas A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 Resolución de problemas e/ou exercicios: Resolución de supostos prácticos (30%)


Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma: avaliarase a calidade dos traballos (50%)
80
 
Observacións avaliación

En las convocatorias extraordinarias el alumno deberá hacer frente a las pruebas no realizadas o superadas, y se le

guardará la nota de aquellos aspectos ya superados o cursados.


Fontes de información
Bibliografía básica

Leon, O. y Montero, I., Métodos de investigación en psicología y educación, ,

Martinez, R., Psicometría: teoria de test psicológicos y educativos, ,

Arce, C., Técnicas de construcción de escalas psicométricas, ,

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías