| Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||
| Asignatura (*) | Métodos de Planeamento | Código | 630G01058 | ||||
| Titulación | |||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Quinto | Optativa | 4.5 | |||
| Idioma |
|
||||||
| Modalidade docente | Presencial | ||||||
| Prerrequisitos | |||||||
| Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Web | |||||||
| Descrición xeral |
O desenvolemento do curso realízase fundamentalmente a través de diferentes actividades prácticas a realizar polo alumnado, a partir do apoio de diversas clases teóricas que neste curso non se darán xa que ESTÁ EXTINGUIDA A DOCENCIA PRESENCIAL, de acordo co cronograma de implantación da Titulación de Grao en Estudios de Arquitectura. Preténdese que o curso sexa un inicio da actividade investigadora en temas urbanísticos, polo que as actividades prácticas propostas tratarán de establecer a través da necesaria discusión teórica, pautas para o seu desenvolvemento. |
||||||
| Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos 2. Metodoloxías non existe a docencia polo que se manteñen as metodoloxías 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado En horarios de titorías atención personalizada para a orientación e realización da práctica de curso 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Non se modifican os criterios de avaliación 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Mantense a bibliografía e webgrafía |
||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||